god morgon 8/6
morsning korsning
Äntligen freeeeeedag
. Ska strax åka till jobbet. Hoppas de är lite bättre på morgonen på jobbet i dag. Igår krånglade allt på morgonen. Sånt är inte kul.
Idag blir de till att göra lite små ärrenden och sedan åka till stallet. Är så nyfiken på när min lilla Zettan har tänkt att föla. Hoppas man får chansen att vara med i allafall för då blir ja riktigt glad.
Idag tar Ida studenten
för dig Ida och alla andra här som tar studenten idag.

God Morgon! Även här är det student dax. Min son tar studenten efter 3 år på IB, jag är så stolt över honom!
Sen bär det iväg till Snapphaneland senare idag.

Godmorgon skulle skrivit prov idag men Rasmus har haft jobbigt med andningen i natt så jag har inte sovit nått så bara att ringa skolan och tala om att jag får skriva vid nästa tillfälle hopplöst sådant. Att få hjälp av gubben är hopplöst. Näää ska väl sätta fart och få nått gjort drar ut på landet i kväll och är där över helgen. Ha det så gott i värmen .
Grattis alla studenter och grattis till alla fölisar som fötts och kommer födas.
God Morgon!
Ska snart iväg till betet och plocka hem 2 pållar. En av dom som ska hämtas är Malins sto som bara ska flyttas till annat bete för att betäckas med Morendo. Tänkte passa på nu innan det blir för varmt + att "guben" är ledig idag och då kan jag ju få lite hjälp innan han och yngsta dottern åker till stan. Ska sen fortsätta med min storstädning, bara ett rum kvar Jippie!
Amor vincit omnia 

Morrn, morrn!
Dottern och jag ska snart packa oss i väg, dagen ska tillbringas på Astrid Lindgrens Värld. Vi passar på att åka nu innan de flesta semestrar börjar och hoppas på att det inte är så mycket folk.
När vi kommer hem ska vi hjälpa en kompis med ett flyttlass möbler och efter det flytta ner Rianne-Hiske och Iris till Findus så han får lite kvinnligt sällskap igen.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
God morgon!
Höll på att försova mig i morse, vaknade 6.30, dva 15min innan jag måste gå hemifrån….men jag lyckades stressa på så att jag kom iväg i tid…förstår fortfarande inte hur det gick till, jag är vanligtvis väldigt seg på morgonen.
Hoppas ni får en bra dag i solen!!
Veterinären ska komma, ett betäckningssto har fått aktut fångkänning 

Morrn morrn idag blir det hett ute och är så alla redan. Idag så ska vi åka till syrran då hennes dotter tar studenten men jag kommer inte att möta upp inne i stan utan vi åker bara hem till dem ikväll.

God morgon!
Här blir det sol, bad och tårta idag då yngsta sonen fyller 4-år!
GRATTIS EMIL!!!
Ska även köpa stängselmaterial och förbränna lite tårtkalorier genom att stängsla svärföräldrarnas åker till fåren under em.
Ha en fin dag alla! //Erica
Godmorgon!
Ännu en solig dag… usch vad jag brände mig på ryggen igår, men nu svider det inte lika mycket längre. Det är trots allt sköööönt att det är fint väder!! 
Nu ska jag iväg och köpa studentpresent och sen blir det till att åka flak igen (fast inte vårt den här gången) och sen gå på mottagning. 
Ha en bra dag och kom ihåg solkrämen! 

Go "middag" , Usch , Imorse "krascha" Hård disken på datorn =( å alla mina bilder försvann nu då självklart =( Men som tur va så har jag ju mina gamla bilder på denna datorn ja sitter nu (hemma hos morsan) , Men mina nya bilder is gone =(
Sanne , Jag får bränna dom som vi la in på din dator =) snacka om tuuur asså =) hihi , så egentligen så är inte alla bilder borta =) hejsvejs !
God eftermiddag!
Har tillbringat dagen i Norrtälje där min "lilla" bror tog studenten i dag. Strålande sol och massor med folk! Träffade en kompis där som har en HD så vi åkte en sväng genom Norrtälje - härligt! 

God eftermiddag.
Precis hemkommen, fick åka o lämna in vår bil idag, då typ motorhaveri var nära..oljelampan lyser lite titt som tätt.. Sen åka o handla, fy tusan säger jag bara, fick en helt ny bil som lånebil, då är det en idiot som nästa kör in i hela sidan på min.. det var ca 4cm tillgodo…
Jag tycker det är för varmt, jag klarar inte av denna värmen, det får gärna vara sol o fint men måste det bli 40 grader ?? Hästarna gör inte heller många knop på dagarna, hingstarna gör sitt jobb på kvällar o nätter, jag förstår dom.
I helgen kommer ett helt gäng ston, 4-5 på lördag o 2 till på söndag, ska hinna med idkontroll o fotbollsturnering o lite till. var tar tiden vägen.. Nej, nu ska jag inte klaga, utan ge mig ut o vattna hästar.
ha det bra i värmen

God afton!
Började jobba 7 i morse och slutade 21. Inte hann jag klart ändå, så jag får åka tillbaka i morgon. Sen fick jag skäll av en grinig tant också. Nu har jag hämtat barn och hälsat på hästarna, de var glada allihop.

#13: Det är så mycket trevligare med glada hästar än griniga tanter! 

#14. Absolut!