Info Svenljunga 7 Juli
Lite snabbinfo om utställningen i Svenljunga den 7 Juli.
Anmälningstiden går ut den 15 Juni, vi har idag över 30 anmälda, men vi önskar ju självklart fler !
Det är en KATALOGLÖS utställning, ingen får veta vilka hästar som är anmälda, det enda ni får är era startnummer, sen kommer ni få katalog på plats.
Viktigt att komma ihåg…
Meddela er mailadress på anmälan !! har ni anmält o ej fått bekräftelse så hör av er. All info kommer skickas ut per mail
Vi hoppas att detta nya sätt kan vara något som utställarena tycker är intressant.
Har ni frågor ?? eller var ni ska skicka er anmälan ?
Sanne Ardenius, Skälvarås Solliden, 516 91 Dalsjöfors, 0768-662527
Det kommer även vara prova på agility och tävling i agility under dagen. mer info om detta finns på shetland väst sida !
ni är välkomna :)

Puttar upp…

Puttar upp !!
Anmälningstiden går ut den 15 Juni.. så det är fortfarande en vecka kvar att anmäla !!

puttar upp igen, så ni anmäler nu i veckan !!

Puttar

Gör en ny knuff, så ni inte missar att anmälningstiden går ut i helgen !

putteliputt !
några dagar kvar :)

Nu har det kommit mkt anmälningar, det finns knappt 15 platser kvar, så vill ni vara säkra så skicka nu.
hade varit kul om det blev fullt !!

efter dagens anmälningar har vi endast 5 platser kvar !!
Vet du att du skickat din anmälan idag, så var snäll att maila detta så jag kan ha lite koll. Risken är ju att det kommer en del på måndag o tisdag också.. men då kan jag vara förberedd..
Alla är så välkommna :) Ni kommer få mer info via mail så snart allt är klart.
OM ni har anmält och ej fått bekräftelsemail, Hör av er !
Har ni ej angivit mailadress, så kommer info skickas ut till er.
mvh Sanne
Hej.Hur hittar man till utställnings platsen

#9 Det heter Ljungaskogs ridcenter, det ligger precis jämte Broline stuteri i Svenljunga. Du kan hitta det på Eniro eller Hitta.
annars kommer jag lägga ut mer info här när jag har gjort klart underlagen för katalogen.

Idag har vi 72 hästar anmälda !! så nu är det mer än fullt…
Vi saknar dock betalning på vissa.. o några har ej skrivit något på inbetalningen, vore väldigt tacksam om ni kan höra av er till mig via mail sanne.ardenius@telia.com om ni vet att ni ej skrivit något !!
Mer info kommer under nästa vecka.
hej. har kollat både eniro och hitta MEN dom ligger ej nära varandra.Vore bra med vägbeskrivning.
#12 Susan titta på dennna, du kör in på samma väg som Broline ligger, i"genom" stuteriet. Zooma ut kartan till ca 4 så ser du bättre.
http://www.hitta.se/broline+ab/svenljunga/zdSPPPPPPj?vad=Stuteri+Broline&var=Svenljunga
Veritas odium paretFörvånad

Jag kommer börja maila ut info under eftermiddagen till alla anmälda.
sen lägger jag ut mer info här också !
det blev ivf 72 hästar anmälda och nu håller vi tummarna att vädret håller sig på vår sida så vi kan vara ute !!
Broline har stall och kontor på 3 ställen i Svenljunga så det kan bli fel om åker till Broline. Kör mot Ljungaskog, gulröd skylt vid väg 156, där står också ridcenter på en liten skylt. På utställningsdagen är det säkert skyltat från väg 156.
Då är det tur att jag ska köra efter dom som vet 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Nu ska alla ha fått information och sina startnummer via mail, eller vanlig post.
Är det någon som ej fått detta så hör av er till mig via mail
Hej! Får man komma som utomstående och utan häst för att bara titta och se hur allt går till? Vilka tider är det i så fall?

självklart får man komma och titta !
utställningen börjar kl 9.00, och håller på hela dagen, det kommer även vara Agility tävling för shetlandsponnyer.
välkommen !

Nu börjar det närma sig, vi hoppas att vädret makter står på vår sida i år så vi kan vara ute !
Vi kommer bestämma detta på fredag, men hur känner ni som ska ställa ut ? Vill ni vara ute även om det kan komma någon regnskur ? eller ska vi vara inne i ridhuset ? Vi kan inte flytta allt under dagen så det blir antingen eller.
Om ni behöver stryka er häst.. görs detta via sms el tele till 0768-662527, eller via mail sanne.ardenius@telia.com
#20 Med tanke på att det blir halt i gräset om det regnar så känns det inte så himla käckt att vara ute om det är vått.

#21 lite så tänker vi också.. tack för att du svarade !
Håller med #21 hellre torr hela dagen.
Håller med #21 och 23. Sanne, säg ifrån om ni behöver hjälp, vi är ju på plats och tjejerna kan hjälpa till, jag är väl inte så funktionsduglig.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#24 Du ska få en skön stol att sitta i så du bara kan fota :) Tjejerna kommer ha jobb det kan jag lova dig .)

Med största sannolikhet blir det inne på lördag, då det är den enda dagen som det ska regna Hela dagen !
bara så alla är förberedda :)
skulle ni behöva stryka er häst ? så görs detta via sms eller mail till följande
0768-992527, el 0768-662527 el sanne.ardenius@telia.com
Välkomna på lördag

Vilken tid börjar utställningen? Jag vill ju vara på plats lite tidigare.

Utställningen startar kl 9.00. Sekretariatet öppnar 8.30

Tack :) Det räcker nog om jag kommer strax efter 8 med mina tavlor då.
''
Om någon undrar -
Jag har med mig ett gäng tavlor och teckningar och har utställning i cafeterian. De jag har med är till salu, lite lägre priser på en del just för dagen.
Jag tar också emot beställningar på porträtt och andra illustrationer, så långt det är möjligt - helt enligt beställarens önskemål.
Anledningen till att jag har utställning är att jag sponsrar prisbordet.
Vänliga hälsningar
illustratör/konstnär
Sanna

Det ligger utmed väg 154 och INTE väg 156, varenda år åker vi fel för vi litar på vägbeskrivningen
Precis 154 som det står på kartan om man somar ut till 4