Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 430 ggr
ElisabethA
0

God morgon 10 juni

God morgon!

Har varit ute en härlig runda nu på morgonen med Elina. I eftermiddag ska vi på Skurups marknad (om inget roligare dyker upp).

Hoppas alla får en riktigt bra dag i sommarvärmen!!

sanne
0

God Morgon

Ska strax iväg o kolla sönernas fotbolls turnering, sen kommer lite mer hästar i em, just nu är det verkligen fullt upp i hagarna, det kom ett "lass" igår, o nu har det varit high life i natt,

Så himla varmt redan, men vi fick hela 4 droppar regn igår, kunde ju kommit lite till…

ha en bra dag

Hanna-D
0

Halloj!

Förmiddagen har tillbringats i hagen, vilket väder! Jag är redan brunbränd Cool Fölen ligger utslagna i gräset och går bara upp för att dia eller dra en kort repa i full galopp för att sedan "svimma" igen.

I kväll blir det restaurang-besök. Min bror tog ju studenten i fredags och nu har han tid med sin familj efter allt festande Flört

Milla
0

Hej hej!

Var ute och skulle fiska med familjen där våra killar går på bete, men vi hittade inga killar…………………vi gick och gick och gick och gick i flera mil och sen hittade vi dom längst bort i hagen gaaaaaaaah jädrans hästar. La ett grimskaft över påvens hals och sen var det bara att börja gå igen,jösses jag trodde på allvar att jag skulle svimma innan vi var framme. Förmodligen har någon av dom rullat sig ända inne i tråden och då fastnat och iom det dragit så att tråden har gett vika och sen har dom promenerat iväg. Inga hästar var skadade, skönt med plaststolpar som ger vika.

Kan berätta att jag är helt slut och bränd, men motion fick jagCool

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se