Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 966 ggr
Rytmix
0

shetlandssto säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevligt shettissto säljes. 102cm.
Riden och körd.
Hoppad 60 cm med ryttare, kan grunderna inom dressyr, framdelsvändning och galoppombyte. håller på o tränar bakdelsvändningar med gott resultat.
Rids av ungdom.
tävlad en gång i dressyr. blev placerad.
Älskar att bli ompysslad och jättesnäll med barn. Vem som helst kan rida och köra henne. Perfekt nybörjarhäst!

Har pass, är regelbundet vaccinerad och avmaskad. Försäkrad för 10 000:-

Viss utr.ingår i priset. (sadel, träns, täcke med mera. )

pris : 7500 kr

Rytmix
0

en till bild

Rytmix
0

och så en till. ;)

annie
0

Varför säljs hon så billigt?

Rytmix
0

tycker du att det är för billigt ? jag tycker inte att det är extremt billigt

Annette
0

Nu står ju varken stam eller ålder, men om jag gillat ponnyn och stammen och hittat denna när jag letade shettis för fyra år sedan hade jag varit beredd att betala en hel del till……

annie
0

Jag har en treåring med full stam som jag försöker sälja för strax under ditt pris. Många som ringer men alla reagerar på priset… Trist tycker jag då jag egentligen tycker hon är värd mer. Det är ju en häst man säljer och då tycker jag folk får vara beredd att betala för en häst, men det är de sällan när det är en shettis det gäller. Detta trots att de faktiskt ändå är billigare än en hundvalp i många fall…. Om ditt sto har full stam borde hon vara mycket mer värd än 7500 kr tycker jag, känns nästan som om man får hästen på köpet….

Rytmix
0

okeej ja, hon har full stam. men hemmet är viktigare än priset.

Hennum
0

åh. så fin hon är! vilken dröm det hade varit att ha en häst som henne o köra med! :) vår shettis hade säkert tyckt om henne oxå. tyvärr vill inte min pappa ha fler hästar. hoppas att du hittar en bra köpare åt henne!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Rytmix
0

tack. :D hon är jättesöt o helt underbar att hålla på med, och att träna.

[Emmelo]
0

Hej. är intresserad, vart finns hon?? Mvh

zelina
0

Hej! Är intresserad av din shettis. Vart finns hon?

kajsa-kavat
0

Hej alla som är/var intresserad av shettisstoet. Jag har köpt henne, och var och hämtade henne i går. Hon är jättefin, och supersnäll, både mot barn och andra hästar. Hon går nu med mina minisar och ser jättestor ut i förhållande till dom. Meningen är att mina barnbarn ska rida henne och jag ska köra henne.

mvh Else-Marie