Kompis shettis!
Är han från stuteriet Kompis? :)
eller är hans ägare din kompis? :P
MVH
Sofie
Vet inte vart han är ifrån men han heter typ Östertorps Tobiasus :P (tobbe)
han är inte min, hans ägare är min kompis :P
Jätte fin :)
MVH
Sofie
Då borde han väl vara från Östertorp som ligger på färingsö utanför stockholm :)
lurvponnyn.vimeddjur.se
Finns ingen uppfödning från Östertorps Stuteri som heter Tobiasus….
#7 Det är väl inte fel? Rätt ska väl ändå vara rätt? Trådarna ligger ju kvar för alltid och det är ju bra om någon uppdaterar informationen i dem om det inte stämmer.
Är trött på att alla gnäller om gamla trådar som kommer upp, det är ganska kul att de gör det tycker jag. Å andra sidan så gnäller folk om när man startar nya trådar om ämnen som redan är diskuterade, hur ska man veta vad som är rätt? Antingen är det någon som tycker det är fel att man väcker en gammal tråd till liv och gör man inte det det så är det någon annan som gnäller på att man startar en ny tråd om ett gammalt ämne.
Tycker man att det är jobbigt med en gammal tråd så finns det ett jättelätt sätt att undvika den läs den inte! Och framförallt så behöver man inte kommentera den för då blir den ju ännu mer aktuell.
Förlåt för ett fruktansvärt OT inlägg men jag har irriterat mig över detta ett tag nu.
lurvponnyn.vimeddjur.se
Alltså han heter Östertorps Tobiasus så han kommer väl från Östertorp. Hur kan ni säga att han inte kommer därifrån?
#8 Jag har inget emot att gamla trådar kan komma upp, det kan vara jätteroligt att läsa dom! Men det var just anledningen till att dra upp tråden som jag ställde mig frågande till, inte att tråden kom upp igen.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Det finns faktiskt en Tobiasus registrerad, fux född -96 som är efter Östertorps Danne. Men Tobiasus har inget prefix om den i stamboken är samma som TS kompis häst. Kan TS blandat ihop namnen? ZABA är nog för övrigt den som bäst vet vilka hästar som kommer från Östertorp och säger hon att ingen Tobiasus fötts på Östertorp så stämmer detta!
Kollade med min kompis och hon sa nu att det var hans pappa Danne som hette Östertorps Danne. Tror han heter bara Tobiasus då.
#7 Ja, det var nödvändigt ansåg jag.
#8 :)