Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 1148 ggr
AnnaFagerell
0

Uppdaterad info om Huseby! ?

När ska alla få ta del i uppdateringen om Husebykatalogen?

Medarbetare på djurskydd.ifokus

abbe75
0

Jag som webbmaster för Shetland Syd har inte fått någonting som jag kunnat lägga in på hemsida den senaste tiden samt att jag har varit iväg på en liten semestertripp till storstaden 😉. Men är nu på väg hem och ska bada hästar i morgon inför utställningen på lördag så jag hoppas att katalogen ligger där hemma och väntar på mig 😊 så jag hoppas också på lite mer info beroende på vad som står i katalogen

AnnaFagerell
0

#1 Nu var det inte så jag menade. Jag vill, som fler än jag, få en förklaring till varför det är fler hästar med i "katalogen" på nätet än vad som finns i utskicket

abbe75
0

Ok, då missuppfattade jag dig tyvärr om detta. Jag kan tyvärr inte svara på din undran då jag som sagt inte har sett den utskickade katalogen än sitter ännu på tåget hem från vår huvudstad 😊

AnnaLenaK
0

Jag har inte fått något utskick ännu…

Någon som har koll på vilka tider som gäller och om det är något annat viktigt som man bör veta?

AnnaFagerell
0

#4 Det börjar 9.30 och bryter för lunch efter klass 10. Det är nu 75 hästar istället för 71 vilket ju kan tyckas väldigt märkligt när proppen tillät 70 och katalogen innehåller 71. Å inte en vänlig själ som kan informera varför antalet helt plötsligt stigit

AnnaLenaK
0

#5 Står det någon tid angiven för lunchuppehållet?

Milla
0

¤5 nu förstår jag inte, du menar alltså att det är 75 hästar anmälda men det finns bara 71 hästar i katalogen och proppen tillät 70???? något måste ju ha blivit fel, nä jag fattar inte

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

AnnaFagerell
0

#7 blev nåt tokigt nä det räknades antal då jag tog det från stamboken tidigare, några från handler kom med på "listan". Men det kvittar för även om antalet stämmer inom ramen på 70 så är det märkligt att inte utställare får reda på att det ska vara med hästar som inte har något startnr… Och som inte finns med i utskicket.

Även om det är katalogansvarig som gjort fel så kan man väl få ta del i det hela. Istället pratar man med andra upprörda utställare och det snackas en massa istället. eftersom jag fick reda på av den som anmält sina hästar och som inte fastnat i katalogen att det var inne i tid så är det ju inte dennes fel, men folk undrar ju varför ingen vill säga något och varför hästarna inte finns i katalogen.

Milla
0

hm nu vill ju jag också veta vad som blivit fel och så att jag kan räkna ut när mina ska gå i ringen, jag menar det gör rätt mycket på sig om det är 10 eller 15 hästar förre………

AnnaFagerell
0

#9 Det kvittar ju att det blivit fel el ej. Klart hästarna ska vara med om det gått rätt till. Men att ingen kan gå ut med info tycker jag är dåligt. Klart att folk snackar efter en sådan grej… Jag är nog inte ensam om att ha fått frågor och frågetecken om detta.. Blir bara sån dålig stämning sedan.. Såhär är det ju alltid när något blir tokigt. Folk undrar och vill ha svar.

Milla
0

jamen det är väl klart som 17 att man vill veta, och naturligtvis ska dom hästarna som inte är med i katalogen men som är anmälda innan anmälan gick ut vara med men det hade varit bra att veta vem, var och när dessa hästar går. Jag kommer inte in på webstamboken så jag kan inte se

Johanna-N
4

Hej allesammans

Ett tillägg till katalogen i Huseby finns nu ute på Shetland Syds hemsida!

Om ni har frågor är ni alltid välkomna att kontakta någon i styrelsen så slipper ni gå och fundera!

Välkomna på lördag

Johanna Norén Jonasson

Shetland Syd

Charlotte-J
0

Oj så många anmälda!! 84 stycken, kul!

Amor vincit omnia Kyss

Johanna-N
1

Vill endast klargöra att det är 69 anmälda och 69 startande!

Observera att det på startlistan även finns handler och agilitystarter!

Hälsar

Johanna NJ

Shetland Syd

AnnaFagerell
0

Fruktansvärt dålig information! Väldigt dåligt att inte få veta vad som hänt. Att de är tillagda begriper väl alla. Märkligt att ingen vill stå för vad som blivit fel

Milla
1

Tack för infon Glad

Johanna-N
3

# 15

Om det är någon information du saknar som är av betydelse för dig är du som sagt välkommen att höra av dig till någon i styrelsen.

All vår information går via vår hemsida och inte på Forum.

Hälsar

Johanna Norén Jonasson

Shetland Syd