god morgon 12 juni
god morgon på er
är helt slut. Vaknade av ett ryck igår kväll av att telefonen ringde 22,00. De var Sanne. Zettan hade fölat. Ja kommer skicka kort och så till Cattis i kväll så ni alla få se fölisen. Det blev en hingst =)
N ska ja till jobbet och sen så är de passa brorsonen. Sen till kvällen blir de stallet och där tänker ja sitta läääääääänge och se vad ja ska döpa den lille till.
Så du fick rätt Milla =) blev fölis som du trodde

Go morgon
Ja, lite trött är man allt idag, jäklar va fort det gick m Zettan, men vi hann med i varje fall. ska strax i väg m barnen, men det är uvecklingsdag på dagis, då får man inte komma för tidigt för dom har lite egna tider idag, himla påfund.
jobba ett par timmar sen hem o fixa med hästarna, ska kolla av stona som kom i helgen. jo, jag fick ett glatt besked igår, ett sto som var här förra året, som vi inte trodde hade tagit sig, pga att hon sparkade Jozo på det heligaste så han inte kunde jobba… hon är nog dräktig !!!! så himla kul. jag håller tummarna.
nu ska jag skynda.. ha en bra dag

Grattis Zettan! Äntligen är väntan slut.
Ännu en lång arbetsdag väntar. Undrar om jag hinner klart allt före helgen, eller blir det lördagsjobb också?
God Morgon!
Idag ska jag in till Linköping och hämta staketstolp. Vi måste hägna om det som den sista stormen slog ner så vi vet ju vad vi har att göra de närmsta dagarna. Och så kommer det väl en lastbil grus idag. Annars jämna plågor ;-)
Amor vincit omnia 

Grattis igen Sandra till lill killen som är så söt !!!!
Godmorgon lite svalare idag , här måste pluggas, städas, tvättas och fixas väntar spänt på katalogen över Järfälla. Nu ska jag se till att kidsen kommer iväg till skola o dagis ha en bra dag allihopa.
Go morrran!
#0 Grattis till fölis!
I dag ska min ettåring kastreras (varmblodet alltså) och min stora kille ska röntga framknäna hoppas inte det är något allvarligt. Annars är det jobb som vanligt och dagen kommer nog att tillbringas i maskinhallen för att kolla alla maskiner inför höskörden som troligtvis kommer ske i slutet av veckan.
Undrar om man kan få oväntat besök i veckan
skulle behöva lite hjälp att sätta upp Primör och Alexanders nya hage. Jag bjuder på mat.
#0 Grattis till fölis!
Vi är färdigfölade här nu, gäststoet fölade i går kväll vid 22.30, en pytteliten hingst efter Wessel.
Dagen kommer gå åt till att kolla in de små, matte till hingstfölet lär nog komma på besök också 
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Strålande sol idag också dock lite svalare än i går.
Blir till att kolla Paola och gammel mor lite extra, båda har satt juver och dom har ändrat beteende så snart snart blir det fler föl hoppas jag. Fast gammel mor lär väl lura oss igen.
Grattis till fölis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#0-Grattis till fölisen!
Här är det att vara hemma med sjukt barn. Emil fick röda prickar och feber i går kväll …. vattkoppor! Så det blir att ta det lugnt och fixa lite inne idag.
Ha en bra dag alla! //Erica