Uppdaterad Info om RIKS
Nu finns det mkt bra uppdaterad information om årets RIKS utställning. Gå in på www.shetlandsponny.se klicka på länken om info om riks.
har ni frågor så kan ni höra av er till
Malin Ohlin eller Sanne Ardenius
kom igen o anmäl era hästar nu !!
Skulle bara vilja tillägga att det finns ett hotell ca 5-10 minuters bilväg från utställningsområdet också för de som inte vill bo på vandrarhem:
Scandic Hotel Väst, ca 700 kr natten…

Tack Cinna !
Vi skulle behöva fler sponsorer till RIKS.
Känner ni er sugna på att ställa upp så hör då av er till Johanna Granberg på johanna.granberg@hotmail.com
Det finns flera championat att sponsra samt klasser eller varför inte ett hederspris?

Kom igen nu och anmäl till årets riksutställning !!

Jag hade sett fram emot att åka med min ponny men istället är det djurkliniken som gäller :/ Skit rent ut sagt! Jag som tyckte det var så festligt att shetland å shire skulle ha det ihop. Men hoppas ni andra får två toppendagar på RIKS 

En tanke som slog mig nu när jag läste proppen:
Bruksklasserna går endast på söndagen medan klasserna för valacker går på lördagen. Är det så bra? Nu "tvingas" de valacker som vill deltaga i både bruks och utställning vara där i två dagar med allt vad det innebär i extra kostnader och kanske krångligare logistik för många.
Jag vet att det finns "bruksvalackägare" som funderar i dessa banor, träffade några på en utställning nyligen och då kom detta upp.

# 6 Men valackerna går väl på söndagen? Åtminstone tolkade jag den uppdaterade infon på hemsidan så…
När måste man senast boka box?

#7. Du har rätt. Jag har läst på fel ställe. Bra beslut att ha valackerna på söndagen.
Jag postade mina anmälningar idag! :D

#9 Tycker jag också 

Valackerna kommer som sagt gå på söndagen, så det är samma dag som bruksen, RSK kunde bara en dag.
om ni ska boka boxar är det nog bra att göra detta hyfsat snart :)
Vi vill fortfarande ha in fler anmälningar !! Det kommer ju bli en härlig tillställning tillsammans med Shire, och vår domare Morgan är väl landets bästa, så kom igen nu.. skicka in era anmälningar !!

Jag anmälde och bokade box via anmälningsblanketten innan den nya infon kom ut. Den boxbokningen gäller inte längre då, antar jag?
Sedan tolkar jag det som att boxarna skall betalas i förskott. Får man tillbaks de pengarna om man inte kan komma? Tycker det känns lite väl mycket att kasta ut 600:- om man inte kan utnyttja boxen.