Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 511 ggr
stallostby
0

stämpel i pass

På utställning, brukar ni stämpla resultatet? jag glömmer det jämt  å det är ingen som frågar när man hämtar protokollet..har haft med mig passen å kommer på det precis när man åker och då känns det inte så viktigt att man vill vända om….

paparatzi
0

Jag tycker inte alls att det är så viktigt, då man själv kan välja vad man vill stämpla och inte så NÄ!

Verkar endast vara av bekymmer och stora kostnader vid skickandet mellan alla utställningar, onödiga utgifter och onödigt krångel, vi har ju en underbar webstambok där alla resultat går att finna oavsett bra eller mindre bra.

AnnaLundin
0

Man kan ju kanske tycka att de som lämnar ut protokollen skulle kunna ställa frågan om man har passet med sig, så att man blir påmind. Det är ju inte så svårt, om man vill vara lite serviceminded…

Jag tycker det kan vara kul att samla stämplar då de blivit guldbelönade, silvren hoppar jag dock över. Och ja, jag har också åkt hem från utställning utan att ha kommit ihåg stämplarna… :/

VeronicaP
0

Jag har alltid blivit tillfrågad men jag är ju en sådan person som aldrig har passen med mig ändå för jag glömmer dem alltid hemma *ler*

stallostby
0

då verkar vi tänka likadant (eller inte alls…). Får de guld så tror jag att jag vill och kommer ihåg att få stämpel.

PP
0

Stämplar inte i mina pass, mest av princip eftersom jag tycker stämplarna är så fula..! Det, plus att jag inte tycker att det fyller någon som helst funktion - jag spar ju alla bedömningsprotokoll.

Fast det är klart, skulle någon av mina ponnyer bli champion så kan jag tänka mej att möjligen "kludda ner" passet. Flört