Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 24-köpes
Läst 1361 ggr
Piich
0

Inkörd shetlandsponny sökes!

Inkörd shetlandsponny 100-110 cm sökes. Är ej intresserad utav mindre, MÅSTE vara över metern. 4-14 år.

Erbjuder hem i stall med medelstads shettisar. Körintresserade syskon som i framtiden gärna vill tävla i dressyr,precision och marathon. Har för tillfället en shetlandsponny valack. Vi är 17 och 18 år gamla. Tränar för körtränare 1-2 gånger i måndaden. Hösilage, hästkompisar, daglig utevistelse och shettisanpassade hagar/beten. Samt aktivering i form utav körning,ridning och trickträning.

Ponnyn skall ha pass, vara frisk och sund samt gärna säljas med vagn & sele.

Vid full utrustning  MAX! 25.000 kr.

Tjena!
Michelle heter jag, är en 18 årig ungdomskusk som bor i stockholm.
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.

Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.Skrattande

Minsanne
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två svartskäckar som är körda, den ena ligger strax över metern och den andra runt 106 cm. Dom är körda i par, men kan naturligtvis även säljas var för sig.
Har tyvärr inget foto av dom, men fotar gärna om du vill ha.

Kan också sälja med ny utrustning, dvs riktigt bra rockard och ny giggsele under ditt utsatta maxibelopp.

På fotot en av rockarderna som vi har som kan gå med.

Piich
0

Hej! Skicka gärna info om båda och gärna en bild. Har en i stallet som söker parhäst till sitt par som kanske kan vara intresserad utav den andra. Michellewikholm10@hotmail.com

Tjena!
Michelle heter jag, är en 18 årig ungdomskusk som bor i stockholm.
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.

Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.Skrattande

VeronicaP
0

Vi har en konstan skimmel Dalsgårds Jasmin som har tävlat i ponny trav var 107 cm som 4 åring.

Har fått 2 föl och visad med 40 poäng på premiering, stamboksförd .

http://www.slattens.se/dalsgards%20jasmin.htm

Kan du läsa lite mer , kan även kolla under trav och åren 2007-2009

Mvh Veronica Frick

PP
0