Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 563 ggr
Asagard
0

Tiden börjar rinna ut...

Snart går anmälningstiden ut för RIKS. Vore kul att höra vilka som ska dit?

Jag har tänkt ta med mig Pärlan och Cannabis och Kezella.

juventus
0

Ska anmäla Rulocco till veteranvalack klassen.Samt någon lånad shettis så Rulle slipper åka själv i transporten.

PetraJ
0

Jag har anmält Cindy och Caramell

Pheobe
0

Synd det är så långt annars skulle jag åkt med nya hästen jag ska hämta imorn…

Asagard
0

#3 Nä men, ska du hämta en ny häst! Så roligt att höra! Vad blir det för något? :-)

AusaBausa
0

Hade gärna också åkt men det är ju väl långt med föling och Zaffran finns ju inte kvar och har inte pengar till det just nu

:-(  Annars skulle jag gärna vilja se Gotland…har aldrig varit där!

Pheobe
0

#4 Hemligt =) Men det är ett jääättteeebra sto *S*
Jag har förresten en efter Camillo här nu, Ylva. Hon är till salu

CarolaCarro
0

Izabel är utannmäld

Asagard
0

#6 Nej vad roligt att du har Ylva hos dig. Fast trist att höra att hon är till salu! Hoppas hon kommer till ett bra hem!

#7 Hur går det, blir det något föl?

Malu
0

Fuga RS 5326 14 år och Fridolf 2 års hingst (e: Dollman u: Fuga) har jag anmält!

AusaBausa
0

Hittar inte papprena ang RIKS, vilket datum var det?

CarolaCarro
0

#8 Hon har ännu fölis mage… Hoppas den tittar ut snart..

Annette
0

11 augusti.

Malu
0

#10 Anmälningstiden går ut 1 juni!

Charlotte-J
0

Jag ska skicka med en häst med familjen Andersson alias Juventus Flört som resesällskap till deras valack, problemet är bara att jag inte ebstämt mig riktigt vem jag ska anmäla. Kanske Saffran (1 årigt svart sto), vi får se.

Amor vincit omnia Kyss

Malu
0

Jag har stallplats o boende på södra ön om någon behöver det under riksen!

Pheobe
0

#8 Ylva är jättefin. Är ju riden och allt.  Nu é nya hästen hemma. hon heter Disa och är ett blivande ELIT sto efter Wessel.   Flört

Cattis
0

#16 Inte illa, grattis!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Pheobe
0

#17 Tack. Jag har inte riktigt fått poletten att ramla ner än men det kommer nog  =)

Asagard
0

#18 Jättestort grattis Anna!

En liten fundering bara, är anmälningstiden ändrad? Har läst både 31 maj (i lokala morgonblaskan här) som sista anmälningsdatum, 1 juni och nu senast på Gotlands Shetlandsförenings hemsida har de nu ändrat till 15 juni?! Någon som har koll på vad som gäller??

Charlotte-J
0

#19 Dom kanske har förlängt då det (vad jag förstått) är väldigt få anmälda.

Amor vincit omnia Kyss

Asagard
0

#20 Det förstår jag om det är. Få anmälda alltså. Kan inte förstå hur man kan lägga det ute på Fårö av alla ställen! Finns ju massor av fina ställen närmre stan där de kunde ha lagt det. Hm, men det är väl jag då då, som tycker det är skitlångt att åka dit. Oskyldig

CarolaCarro
0

Va ja vet så har tiden gått ut.. Och Vad Anders här nere på ön så är de många anmälda.. Enligt han iaf..

PetraJ
0

Hörde igår att det var ca 65 anmälda

[LinneaDahlberg]
0

Roligt att det ändå är ett par stycken!
Jag åker fast det är långt med Casablanca…
Tyckte det var lika bra att satsa när det var jubileum, och min mamma fyller år den 10:e, så vi passar på att fira henne med en långhelg på Gotland! Glad

Charlotte-J
0

#23 Då har det i alla fall tillkommit 21 stycken sista veckan då, det är ju bra. Men synd med ett så lågt deltagarantal med tanke på Jubileum och allt, fast det kan man ju trots allt förstå.

Amor vincit omnia Kyss

Susan61
0

Hej.

Vad skoj om man fick se rulocco.Vi är uppfödare till honom.Vårt första föl.När jag började avla.

Annette
0

#26. Någonstans i resultatet i denna länk finns en bild på Rulocco. Ganska långt ner. Resultat - Valla 2006