Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettföl
Läst 1286 ggr
[Rebecka]
0

Ginny med sin bebis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt shettissto Ginny fölade en vacker hingst den 8 maj i år.. Bebisen heter Game Boy. Ginny är uppfödd  på Ekskogens stuteri, men bor nu hos mig i Älmhult..

maggan
0

Grattis! söt bäbis.

Olofsson
0

Kul, den var söt. :)

Cattis
0

Åh, grattis! Vad kul att Ginny fått en fölis!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Puzzel
0

Grattis så söt. Mina barn gillade namnet på honom.

Charlotte-Aveback
0

Grattis till en liten fin Game Boy!

Milla
0

Grattis

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hanna-D
0

Grattis! Vem är pappa till fölet?

Cattis
0

#7 Om jag inte minns fel, så är det Fridhems Kalle.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Benjamin
0

Grattis

[Rebecka]
1

JO den lille är efter Fridhems Kalle.. O nu e lille Game boy med mamma Ginny hos roland fransson hos Center RS 322. Jag hoppas på att det kommer att bli ett föl efter Center nästa sommar..

[Rebecka]
0

Tack för alla inläggen!!!

///Rebecka L

frejiis
0

Grattis!

VeronicaP
0

Grattis!

Men inte för att vara sådan men visade inte du Ginny i Önnestad på deras vinterutställning i år bla Gallstona?

Annette
0

#13. Enligt resultatlistan var hon med där. Tydligen inte det enda dräktiga stoet som deltagit på vinterutställningar. Propparna får bli ännu tydligare och ägarna får läsa dessa noggrannare.

VeronicaP
0

#14 ok , ja det tycker jag med och jag hade nämligen för mig att det var sådant.  Instämmer.

[Jemla]
0

Vad kul att se en bild på Ginny, och grattis till fölet! Glad

[Rebecka]
0

Jo Ginny visades i år  i Önnestad.. Men eftersom det inte var jag som ägde henne då så var det inte jag som skickade in anmälan o anmälde henne te klassen, utan det var förra ägaren. Men de var jag som visade henne där nere.. Men nu e hon min o jag som står som ägare..

//Rebecka

Sofia_Schultz
0

Oj! Är Ginny sådär "gammal"!!!Förvånad Hon var ju nyss en liten bebis som sprang omkring här i hagen och busade. Tiden går för snabbt! Flört

Kul att se bild på henne och bebis! Skrattande Grattis till supersöt bebis oxå!

Camilla
0

# 13#14 Det finns inga regler som INTE säger att man får visa dräcktiga ston!

VeronicaP
0

#19 Fast anmäler man till klass 13 så är det ju för Gallston och ston som inte har fölat eller ska föla eller har föl vid sidan om , har de kastat , fölet dött eller annat så ska de gå i klass 13 .

Annette
0

#19. Väst har varit väldigt tydliga i sina proppar. "Dräktiga ston som skall föla äger ej rätt att deltaga" står det. Årtalet är inte med, men det framgår ju tydligt ändå vad som menas.

Hr2A
0

hej…Vilken fin sida du ha med ginny och fölrt…Kim