Ginny med sin bebis

Grattis! söt bäbis.

Kul, den var söt. :)

Åh, grattis! Vad kul att Ginny fått en fölis!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Grattis så söt. Mina barn gillade namnet på honom.

Grattis till en liten fin Game Boy!
Grattis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Grattis! Vem är pappa till fölet?

#7 Om jag inte minns fel, så är det Fridhems Kalle.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Grattis
JO den lille är efter Fridhems Kalle.. O nu e lille Game boy med mamma Ginny hos roland fransson hos Center RS 322. Jag hoppas på att det kommer att bli ett föl efter Center nästa sommar..
Tack för alla inläggen!!!
///Rebecka L

Grattis!

Grattis!
Men inte för att vara sådan men visade inte du Ginny i Önnestad på deras vinterutställning i år bla Gallstona?

#13. Enligt resultatlistan var hon med där. Tydligen inte det enda dräktiga stoet som deltagit på vinterutställningar. Propparna får bli ännu tydligare och ägarna får läsa dessa noggrannare.

#14 ok , ja det tycker jag med och jag hade nämligen för mig att det var sådant. Instämmer.
Vad kul att se en bild på Ginny, och grattis till fölet! 
Jo Ginny visades i år i Önnestad.. Men eftersom det inte var jag som ägde henne då så var det inte jag som skickade in anmälan o anmälde henne te klassen, utan det var förra ägaren. Men de var jag som visade henne där nere.. Men nu e hon min o jag som står som ägare..
//Rebecka
Oj! Är Ginny sådär "gammal"!!!
Hon var ju nyss en liten bebis som sprang omkring här i hagen och busade. Tiden går för snabbt! 
Kul att se bild på henne och bebis!
Grattis till supersöt bebis oxå!
# 13#14 Det finns inga regler som INTE säger att man får visa dräcktiga ston!

#19 Fast anmäler man till klass 13 så är det ju för Gallston och ston som inte har fölat eller ska föla eller har föl vid sidan om , har de kastat , fölet dött eller annat så ska de gå i klass 13 .

#19. Väst har varit väldigt tydliga i sina proppar. "Dräktiga ston som skall föla äger ej rätt att deltaga" står det. Årtalet är inte med, men det framgår ju tydligt ändå vad som menas.
hej…Vilken fin sida du ha med ginny och fölrt…Kim