Veckans hingst
Artikelserien "Veckans hingst" har tyvärr legat nere några år. Därför gör vi nu ett försök med att väcka liv i den igen.
Vi har presenterat hingstarna i ord och bild och det har varit ett ypperligt tillfälle för hingstägarna att göra reklam för sin hingst. Eller för stoägarna att hitta hingsten att betäcka sitt sto med.
Vi tror och hoppas serien har varit uppskattad och kommer nu att återuppta den om intresse finns hos hingstägarna.
Är du ägare till en godkänd hingst eller ska ha en hingst på station under sommaren 2012?
Tveka inte att kontakta oss så skickar vi vad du behöver för att svara på några enkla frågor och skicka några bilder.
Alla godkända hingstar får vara med. De krav vi har är att hingsten har ett RS-nummer, samt är godkänd enligt de svenska "rasvisa kraven" alternativt är godkänd i annat EU-land anslutet till ISPC.
Välkommen att skicka ditt material till annettewadman@hotmail.com
TOPPEN!
Som jag har längtat! Mailar dig direkt! :D
kan man skicka in en hingst som man inte själv äger?
You can't make a rainbow without a little rain
#3 Utan att veta reglerna så skulle inte jag vilja vilja att någon annan skickar in information om någon av mina hästar utan min vetskap. Det vill jag ha möjlighet att göra själv.
Delad glädje är dubbel glädje :)
#4 läste ändå fel.. det skulle visst vara en godkänd :S ;)
You can't make a rainbow without a little rain

Välkomna att skicka in fler hingstar. Nu är kön avbetad och därmed blir den som är snabbast nästa veckas hingst :) Se överst i tråden hur ni går tillväga.

Skicka gärna in fler hingstar, platsen att presenteras nästa gång är ledig.

Satt och skrev ner all info på min hingst men kan inte sicka några bilder på hotmailen…

#8. Vad är det som inte fungerar när du skall skicka bilder?

För närvarande är det två hingstar som väntar på att presenteras.
Välkomna att skicka in fler bidrag. Serien hålls igång så länge det inkommer nytt material.

Veckans hingst byts på söndag istället för idag pga tidsnöd.

Nu finns det inga hingstar på kö. Välkomna att skicka in fler.

Det saknas kandidat för morgondagens byte av Veckans Hingst.
Först till kvarn… med andra ord