Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 443 ggr
Charlotte-J
0

God Morgon 13/6

God Morgon på er!

Nu duggar det tätt med skolavslutningar ;-) Idag slutar Anton 7:an, imorgon slutar Elsa 2:an och på fredag tar Malin studenten. Jisses vad stora barnen blivit. Idag ska hagbyggandet påbörjas då stolparna kom hem igår, glömde visserligen att köpa isolatorer Generad så det får jag åka och fixa idag. Ska bli skönt att äntligen få iorning hagarna efter vinterns storm. Synd när flera hektar står och växer och hästarna inte får nytta av det, men nu blir det ändring på det Flört. Gissa om min man längtar efter att slå stolp ikväll efter jobbet, not!!

Amor vincit omnia Kyss

Kratern
0

Oj, jag har bara den 13:e än.Skrattande

Här öser regnet ner. Äntligen borde man kanske säga, men det blev ju så kallt också. Ledsen

Charlotte-J
0

Ooops, ändrar genast Generad

Amor vincit omnia Kyss

sanne
0

Go morgon

Är hemma med barnen idag, då den store killen verkligen lidit av värmen, ont i huvudet o ögonen, så nu får han vila upp sig idag.

Idag är det faktiskt så man kan vara ute utan att flyta bort, grannen rullade hösilaget igår, det lär ju bli bra foder i år, nästan för bra.. Jag saknar min Anja o Beyla, hoppas Anja brunstar snart så jag får hem dom igen. ska oxå ringa veternären idag o kolla när jag kan få hit honom o kolla lite hästar.

ha en bra dag

Milla
0

Godmorgon!

Svalt och skönt väder idag, hoppas på regn.

Usch idag blir en sån där dag då det blir en massa körande, veckohandla, hämta cykelhjul som varit på lagning, köra syster yster till läkaren, ficka med barnen som går på sommarlov idag, kolla hingstarna på betet, hämta gubben i kväll då hans bil är på lagning phu blir trött bara jag tänker på det.

Ha det gott alla!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Puzzel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag här ser ut att komma det behövs regn men åskan kunde få stanna nån annanstans. Börjar närma sig utställningen i Järfälla nu lite nervöst väntar förväntansfullt på tider och så , så man vet vart man ska och vilken tid, stackars Cattis har fullt upp nu efter nerlagd data ett tag. I dag ska städas mer fattar inte att det aldrig kan få vara rent, sen måste jag plugga har prov på fredag suck. Ha en bra dag allihop.

Daladis
0

God förmiddag!
Här är det blandat med molningt och ibland tittar solen fram. Igår kväll regnade det som bara sjutton och hagarna ser redan grönare ut!
Imorse hade även Isac prickar = vattkoppor även han. Suck, så nu är jag hemma och är sjukskriven och barnen hemma och är sjuka, snacka om sjukstuga!!!
Ha en bra dag alla! //Erica

SannaHolmgren
0

#6Min minsta tjej har fullt med prickar. Dagis trodde det var vattenkoppor, men jag kunde lugnt tala om för dem att hon har knott. Skrattande Hon tål dem inte så hon får illröda prickar med en liten blåsa. Jobbigt eftersom jag hela tiden får noja och tror att hon är sjuk.

Jag har anmält mig och ponyn till en kurs i brukskörning den 30:e. Ska bli kul. En av landets bästa brukskörningskusk ska instruera, det blir jättespännande att höra vad han tycker om min lilla körhäst. Jag har ju kört in själv och hoppas på bra betyg.

AusaBausa
0

Här har vi haft fint väder hela dagen, lite blåsigare men annars precis lika svettigt!

Har lämnat ner min delägarhäst o hennes syster i sommarhagen nu o det är så härligt när de får komma dit! Hagen är helt underbar…havet o bada i för dem, träd att skugga sig vid o öppna ytor o springa på. Kan det bli bättre för en häst!?!

Ludde står själv i sin hage fortfarande o verkar trivas oerhört bra med det! Slipper han ju dela den m ngn, Hm…