Regn tack!!!
Är det fler som har bete som torkar upp? Visst är det skönt med sol och värme, men nu vill jag ha regn!!
Har massor av bete! Har tom lånat in två stora damer (nordsvensk och fullblod) för att hjälpa mina ston att beta ner lite.
Gräsmatten är dock gul…
Här har det regnat bra idag :)
hm jag försöker få fler hästar till vårt bete för vi har alldeles för mycket och det märks inte att våra hästar går där.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Jo lite regn skulle sitta fint nu.. men ännu har man bete så det räcker…

Här torkar det. Har släppt ner småttingarna vid ån, där är det fuktigare.

Blir det inte regn snart blir det katastrof. 
Här är sååå himla torrt.
Torrt, torrt är det här på ön också! Ska flytta mina kusar imorgon till bättre bete där det är lerjord så de slipper gå på den här sandbacken som råder i deras beteshage just nu…
Här har det regnat lite både i går och i dag. Skönt att vi fick in en massa hö i söndags utan en droppe regn
Veritas odium paretFörvånad

Här regnar det just nu faktiskt och det behövs verkligen. Iofs har vi fortfarande oerhört mkt gräs ännu, men det behövs regn ändå. Så jag är mkt tacksam för de droppar som behagar falla över mina hagar.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Här växer gräset så det knakar. Visst behövs det regn men det ser ut att öka rejält ändå. Har bara släppt ettåringarna o de äldsta fölen med mammor på bete än, vågar inte släppa de andra riktigt än då gräset tog ett rejält krafttag efter regnet för 14 dagar sedan.