Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 631 ggr
zettan
0

god morgon 14 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

morrn morrn

här är det svalt och skönt ute. Ska strax åka till jobbet. Men hade hellre velat ligga kvar i sängen och sova. Äntligen har ja kunnat flytta upp till övervåningen igen. Inte så varmt här nu. Bara 23 grader varmt :)

Vid lunch idag kommer hovis. Han ska verka Zettans hovar och även titta lite på fölis oh se vad han säger. Fölis har varit lite vek i sina bakkotor men ja tycker redan att han börjar rätta sig till. Den hårda marken gör nog susen. Rosa ska få nya skossingar på fötterna

Ha en härlig dag alle sammans

kram

Tigrou
0

Go morron!

Fredrik har börjat slå gräset, jag ska först åka till Karlstad med en pålle till vet. sedan får jag sitta och köra hövändaren hela eftermiddagen. Det ska bli skönt när det är inplastat och klart.

Ha det gött!

sanne
0

Go morgon, det känns som det kan bli en ganska bra dag, fick ytterligare bokningar på hingstarna igår kväll, men frågan är hur många ston man ska ta emot till en kille.. ja ja, vi får se.

Idag hoppas jag kunna åka o ultraljuda 2st, bara min lilla veterinär kan bestämma om han ska vara på stationen eller ej.

Som vanligt full fart, är dock hemma m barnen då ena sonens vätskebrist från helgen påverkat honom väldigt mycket, det påverkar diabetesen, men vad gör inte det.. suck.

ha en bra dag i solen ivarje fall / sanne

Puzzel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon här är full rulle på morgonen skolavslutning för de två äldsta, sen fika och plugga, regnat har det gjort hela kvällen, natten och även nu på morgonen suck. Idag ska jag hämta saker till Puzz jag beställt, sen måste jag köpa nummer lapp till utställningarna. Usch i morrn blir det prov i religon ur svårt på en hel bok de är ju så lika vissa av dem och nu ska man hålla i sär vem som bildade vilken, vart ifrån de kommer, vilket årtal de bildades, alla gudar i vilken religon osv osv ha koll på alla utstickare som New age, scientologer, mm mm vet inte varför jag gav mig på detta men tydligen var mitt betyg för gammalt och jag måste läsa om det hua hur klarar dagens ungdomar detta börjar bli gammal. Ha en bra dag allihop.

VeronicaP
0

Morrn morrn i dag är det jobb igen , men vädret är ju lite svalare i allafall, Igår var jag och lämnade Mary (russet) på betäckning hos Emanule Axtorps stuteri. Tack Kristina för en trevlig pratstund och en fin titta på hästarna får kolla mer när vi hämtar *ler*.

Annette
0

God lunch!

Chefen ringde, löneförhöjningen var färdigförhandlad, så jag behövde komma till expedition och skriva på ett papper. Eftersom den ligger ett stenkast hemifrån, var det lika bra att äta lunch hemma.

[Anna-N]
0

God eftermiddag!

Är det sommar eller?. Måste bara visa hur det såg ut i Dalarna i morse….
http://www.dalarnastidningar.se/nyheter/alvdalen/article205760.ece

ElisabethA
0

God kväll!

Äntligen har jag sommarlov på riktigt!!
Uppsatsen i engelska är inlämnad och resultatet på sista tentan kom idag (VG såklart Cool ). Skönt att kunna släppa allt vad skola heter fram till september och bara fokusera jobb. Men man borde kanske börja läsa och förbereda lite inför c-uppsatsen som ska skrivas i höst Fundersam Vi får se…

Börjar kännas tomt efter Gardenia nu. Hon har varit iväg hos hingst i snart 4 veckor. Saknar henne Gråter

Hoppas alla har haft en kanon dag!

AusaBausa
0

#7 har samma känsla… så tomt efter Kefir o Kelda! De har ändå bara varit hos hingsten i 2 v…o längre lär det bli för hon har inte kommit i brunst ännu, hrm!