Ingen uppdatering?
Jag har reagerat på att förstasidan på den här sajten inte har ändrats sedan flera veckor tillbaka. I min burk står det fortfarande att veckans hingst är Design To Make A Difference och de senaste fölen i fölboxen är Blixten och Leah.
Är det min burk som inte uppdaterar, av någon anledning, eller har det helt enkelt inte kommit nåt nytt på förstasidan på länge?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Förtydligande; fölen är inte flera veckor gamla, men veckans hingst är inte uppdaterad på ett tag. Och det har väl fötts flera nya föl sedan Blixten och Leah…?
www.stuteriprecious.se
cattis har inget internet så det är därför, så fort hon har fått tillbaks det så kommer det att bli en massa uppdateringar.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Då kan man kanske tycka att trådar med nya föl inte ska låsas.

De trådar som låses går fortfarande att läsa. Fölboxen kommer att uppdateras så snart det är möjligt. Ni får alltså tillfälle att gratulera, även om det dröjer något.
Nästa VH ligger klar, men pga tekniska detaljer är den ännu ej utlagt.
Det är roligt att ni väntar på nya saker
.
Då kanske bilderna från Örebro också kommer snart då 
Amor vincit omnia 

Ja, nu är jag online igen sedan ett par timmar (2). Jag har fått ner 500 mail och skall gå igenom dem (varav hälften är SPAM tack o lov). Men just nu är helgens utställning första prioritet att få klart allt till. Sen ikväll då det är klart skall jag uppdatera fölboxar och VH i första hand, sedan resultaten. "Kul" att ni är otåliga, men jag måste be om lite mer överseende med att det tar lite tid att komma ikapp. Tack o lov har jag kunnat läsa under denna "hemska" nätlösa vecka på nya mobilen som jag fick i mitten av förra veckan, men inte mer än så. Ingen mail osv. Jag avskyr Telia, och efter i fredags avskyr de mig minst lika mkt tillbaka :-)
De som ev har mailat mig på min Telia-adress måste nog göra det igen, för dessa har tydligen lyckats raderas… Men allt som har mailats till monkeytoys, det har sparats/lagrats under tiden.
Är ngn osäker, skicka mig ett PM så ska jag kolla om mailet kommit fram.
Å andra sidan har jag kunnat njuta mkt mer av mina nya föl, njuta av solen, stängsla nytt hingstbete (shit vad mkt gräs!) o lite annat skoj. Fast urk så trist det varit att fölvaka, svårt att hålla sig vaken med hjälp av TV:n, som ju mest funkar som sömnpiller.
Ha lite mer tålamod bara, så är jag snart ikapp.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Okej, visste inte att Cattis blivit nät-lös, men det verkar ju vara löst nu. Tur att det inte är min dator som beter sig illa i alla fall! Sånt trubbel har jag fått nog av… Eller i och försig, mailen funkar fortfarande inte. 
Bra att det kommer nytt, ingen brådis för min skull!
www.stuteriprecious.se
#6 jag har väl samma känslor för Bredbandsbolaget kan jag säga. Snacka om osmidiga, klantiga etc etc… Hoppas allt löst sig för dig.