när går ni på semester?
jag jobbar 14 arbetsdagar till och sen ska jag ha semester.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Har ingen semester i sommar. Hoppas kunna ta ut en vecka i mitten/slutet av September.

HIHI !! jag börjar om en vecka !! då ska jag ha 2.5 veckor, sen jobba 2 o sem 2.. jätte skönt

Jag har min första semesterdg idag!
Tyvärr har jag även åkt på en riktig förkylning och har en grymt otäck hosta, ingen rolig komibnation med semester + hosta.

har haft 5 dagar redan.. ska ta 4 veckor i juli. sen har jag 6 dagar kvar att ta ut i år- vete fan när jag ska ta dem

Pluggar hela sommaren men distans så jag kan ju vara ledig när jag vill bara läxorna kommer in i tid.
denna o 3v till jobbar jag sen har jag sem. i 5 veckor..Så skönt det ska bli! Gubben o ungarna har redan sem. så det är lite trist att själv gå upp men skönt samtidigt o slippa stressa på morgonen m dem, kan tom cykla till jobbet nu när inte de ska till dagis o skola!

Min semester är v 30-33, den första på flera år :) Om gubben får samtidigt är oklart eftersom han bytte tjänst alldeles nyligen. Blir ju jätteskoj att ha en nattjobbandes make sovande här på semestern om vi inte får ledigt samtidigt :(
Jag jobbar bara 2-3 dagar i veckan så därimellan har jag "semester". Är så nöjd med mitt schema, att jag hinner ha lite sommarlov också (eller ja ganska mycket faktiskt)! 

Jag jobbar ju timmar så vill jag vara ledig någon dag i veckan så jobbar jag undan de andra dagarna.
Men det blir nog 2 veckor sammanhängande i början av juli om det inte händer något storartat på jobbet så vi måste vara där.

Jag ska ha semester vecka 28 och ev 32 ..
Jag är ledig 20 juni - 12 augusti! Har uppehållsanställning då jag städar på skola 
Så på tisdag kväll blir det personalfest för o fira in sommarlovet!

Börjar nya jobbet på måndag och sen jobbar jag heltid heeela sommaren… suck..
Jag är ledig hela nästa vecka, sen jobbar jag 2 gånger i veckan eller mer hela juli. I aug blir det mer ledigt! 

Skall ha "riktigt" sommarlov iår. Har jobbat samtidigt som jag pluggat och sparat ihop nog med pengar för att vara ledig :) Har jag inte haft sen jag var 14 år.
Skall ägna mig åt att ta BE-körkort o pyssla med hästar, i mitten på juli är det dock dags att börja plugga igen.

V 34 och 35. *suck*
Jag har semester v.30-32 sen bir det ev. lite strödagar då och då.

#8 & 13: Så bra ni har fixat det med sommarjobb ett par dagar i veckan och i övrigt ledigt! Härligt! 
Själva kommer vi att ta en långhelg i slutet på juni (tor-sön) då vi åker ner till Holland och hälsar på min sambos familj. Vi kommer även att passa på att göra ett stuteribesök!
Sedan är vi lediga de två sista veckorna i juli då vi skall till Cypern och sola, bada och slappa!
Slutligen så blir det två veckor till i oktober men vi har ännu inte bestämt vart vi skall åka - men något varmt ställe blir det helt säkert!
v29-33, ledig fyra helger på raken, härligt.
Ledig vecka 28 - 31. Härligt,
särskilt med tanke på att jag inte hade en enda semesterdag förra sommaren.
Jag har semester nu :) Fram tills vecka 27.

Jag går på semester v27 - 34.

jag går på semester v 29,30,31,32 

Jag har "semester" fram till januari 2008!
På måndag, på måndag! Har semester v. 25,26,27,28 Åh så skönt det ska bli! Sedan blir jag föräldraledig from början av oktober, så det passar bra med tidiga semester.
Jobbar sista dagen på tisdag och sen har jag semester till 13/8 då jag ska jobba 60% och vara mammaledig resten. Har haft en fullspäckad termin så jag känner att detta blir en välbehövd ledighet som säkert kommer att fyllas med en del foto/skrivjobb och inte bara ledighet. Har redan flera helger inbokade…