Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 705 ggr
Milla
0

när går ni på semester?

jag jobbar 14 arbetsdagar till och sen ska jag ha semester.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hanna-D
0

Har ingen semester i sommar. Hoppas kunna ta ut en vecka i mitten/slutet av September.

sanne
0

HIHI !! jag börjar om en vecka !! då ska jag ha 2.5 veckor, sen jobba 2 o sem 2.. jätte skönt

JennyStaaf
0

Jag har min första semesterdg idag!

Tyvärr har jag även åkt på en riktig förkylning och har en grymt otäck hosta, ingen rolig komibnation med semester + hosta. 

Ledsen

FredrikN
0

har haft 5 dagar redan.. ska ta 4 veckor i juli. sen har jag 6 dagar kvar att ta ut i år- vete fan när jag ska ta dem

Puzzel
0

Pluggar hela sommaren men distans så jag kan ju vara ledig när jag vill bara läxorna kommer in i tid.

AusaBausa
0

denna o 3v till jobbar jag sen har jag sem. i 5 veckor..Så skönt det ska bli! Gubben o ungarna har redan sem. så det är lite trist att själv gå upp men skönt samtidigt o slippa stressa på morgonen m dem, kan tom cykla till jobbet nu när inte de ska till dagis o skola!

Annette
0

Min semester är v 30-33, den första på flera år :) Om gubben får samtidigt är oklart eftersom han bytte tjänst alldeles nyligen. Blir ju jätteskoj att ha en nattjobbandes make sovande här på semestern om vi inte får ledigt samtidigt :(

[Jemla]
0

Jag jobbar bara 2-3 dagar i veckan så därimellan har jag "semester". Är så nöjd med mitt schema, att jag hinner ha lite sommarlov också (eller ja ganska mycket faktiskt)! Glad

Lauth
0

Jag jobbar ju timmar så vill jag vara ledig någon dag i veckan så jobbar jag undan de andra dagarna.
Men det blir nog 2 veckor sammanhängande i början av juli om det inte händer något storartat på jobbet så vi måste vara där.

VeronicaP
0

Jag ska ha semester vecka 28 och ev 32 ..

Malu
0

Jag är ledig 20 juni - 12 augusti! Har uppehållsanställning då jag städar på skola Cool
Så på tisdag kväll blir det personalfest för o fira in sommarlovet!

Frida-E
0

Börjar nya jobbet på måndag och sen jobbar jag heltid heeela sommaren… suck..

Sofia_Schultz
0

Jag är ledig hela nästa vecka, sen jobbar jag 2 gånger i veckan eller mer hela juli. I aug blir det mer ledigt! Skrattande

ingrid
0

Skall ha "riktigt" sommarlov iår. Har jobbat samtidigt som jag pluggat och sparat ihop nog med pengar för att vara ledig :) Har jag inte haft sen jag var 14 år.

Skall ägna mig åt att ta BE-körkort o pyssla med hästar, i mitten på juli är det dock dags att börja plugga igen.

SannaHolmgren
0

V 34 och 35. *suck*

RebeckaKihlberg
0

Jag har semester v.30-32 sen bir det ev. lite strödagar då och då.

Charlotte-Aveback
0

#8 & 13: Så bra ni har fixat det med sommarjobb ett par dagar i veckan och i övrigt ledigt! Härligt! Glad

Själva kommer vi att ta en långhelg i slutet på juni (tor-sön) då vi åker ner till Holland och hälsar på min sambos familj. Vi kommer även att passa på att göra ett stuteribesök!

Sedan är vi lediga de två sista veckorna i juli då vi skall till Cypern och sola, bada och slappa!

Slutligen så blir det två veckor till i oktober men vi har ännu inte bestämt vart vi skall åka - men något varmt ställe blir det helt säkert!

stallostby
0

v29-33, ledig fyra helger på raken, härligt.

Kratern
0

Ledig vecka 28 - 31. Härligt, Skrattande särskilt med tanke på att jag inte hade en enda semesterdag förra sommaren.

Midlingur
0

Jag har semester nu :) Fram tills vecka 27.

PetraJ
0

Jag går på semester v27 - 34.

zettan
0

jag går på semester v 29,30,31,32 Skrattande

Benjamin
0

Jag har "semester" fram till januari 2008!Glad

UG
0

På måndag, på måndag! Har semester v. 25,26,27,28 Åh så skönt det ska bli! Sedan blir jag föräldraledig from början av oktober, så det passar bra med tidiga semester.

jojjehanna
0

Jobbar sista dagen på tisdag och sen har jag semester till 13/8 då jag ska jobba 60% och vara mammaledig resten. Har haft en fullspäckad termin så jag känner att detta blir en välbehövd ledighet som säkert kommer att fyllas med en del foto/skrivjobb och inte bara ledighet. Har redan flera helger inbokade…