Shettis till körning sökes!
Efter mycket funderingar fram och tillbaka så har jag nu bestämt mig för att leta efter en shettis som jag kan använda till framförallt körning.
Tanken har funnits i ett par år, men då som en parkompis till Cosmos. Men nu har planerna ändrats lite..
Som endel har läst så har min Cosmos fått spatt och jag vet inte om han kommer bli bra eller om det bara kommer bli värre. Därför har jag bestämt mig för att leta efter en ny körponny så att Cosmos kan få ta precis all den tid han behöver på sig.
Här kommer lite info om vad jag söker:
Shetlandsponny med stam i SSS. Skall vara minst en meter i manken. Ej för gammal men heller inte för ung. (Helst inte under 4 år).
Ponnyn kommer gå tillsammans med 2 andra shettisar och en liten c-ponny.
Kommer få box i luftigt stall och så klart daglig utevistelse från morgon till kväll.
Kommer köras regelbundet och ev. tävlas i dressyr, precision och maraton. Så klart även tränas regelbundet för tränare. Även en och annan utställning kommer ponnyn nog få följa med på.
Kommer även ridas lite av två små gossar om ponnyn gillar detta.
Garanterar ett gott hem med mycket kärlek och ompyssling!
Så har ni en ponny som ni tror kan passa mig, tveka inte på att höra av er!
Kan även tänka mig att ha en ponny på foder om någon inte vill sälja.
Kan även tänka mig att hyra ponnyn ett tag först för senare köp så att man får känna efter att ponnyn passar med mig och kommer överrens med de andra ponnierna.
Mvh Malin Olsson
Telefon: 073-6217203
Mail: olssontjejen@hotmail.com
Vart bor du någonstans? :)

Jag bor i Målilla i Småland..
Jag har ju min Lingon som jag gärna vill sälja till bruksintresserad pga. hennes 2 fellägen så jag vet ju inte om hon funkar i avel. Svart med stjärn, snäll och samarbetsvillig men kan inte mycket. Ej inriden eller inkörd. Ca. 103 cm kanske lite till. Diplomsto samt visad på Utställning som 2 åring med 42 p och BIS titel.
Pris: endast 7000:-
Maila gärna på kryddgarden@telia.com
Amor vincit omnia 

Vi har ett antal ponnyer till salu
du kan ju titta in och se om du hittar någon intressant eller som du tror kan passa :D
Mvh Veronica

Har skickat dig ett Pm
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

#3 Jag vill ju helst ha lite färg Charlotte 
#4 Var inne och kikade.. Fastnade lite för Jasmine. Hur är hon i settet?
#5 Ska kika på de!

Jag har två fina svartskäckar som är körda, fast helst skulle jag vilja sälja dom tillsammans eftersom dom är körda i par.
Finns också parsele och en fin maratonvagn till dom

#6 Jasmin har ju tävlat ponnytrav och är ju snäll , har ju motor och stora gångarter. Nu är hon ju inte körd på ett par år men eg hade vi väl tänkt sätta igång henne igen men tiden har inte riktigt räckt till

Jag har ett sv shettis sto till salu som är född -07 

Vad skoj med en skimmel
Vem är han/hon?
Lycka till med nya pållen och körningen!

vilken fin ponny! Lycka till!

Tack så mkt hörrni!
Ponnyn jag har på prov är Ideal av Friheten! En riktig liten goding :)