Rabarberhoppning *bild*
Blåbärshoppning har man ju hört talas om, och lingondressyr, men min 3-åring har precis uppfunnit termen rabarberhoppning - det är ungefär detsamma som galoppens häcklöp, fast med meterhöga rabarberplantor istället.
Bilden är inte den skarpaste, men ni fattar idén…
Miranda var inte ensam om att utöva den här grenen, hon hade hjälp av ett betäckningssto, de hade lika kul båda två och sprang runt säkert 10-15 varv och hoppade åt olika håll. Varför förblir ett mysterium, jag har ingen aning! De hade väl tråkigt…?
Och innan nån säger det; JA! Rabarber är giftigt och hör inte hemma i hästhagar! De ska bort, det står på agendan. Jag trodde att de hade blivit nertrampade under hösten och vintern, men så började de plötsligt växa igen. Lyckligtvis tillhör rabarber såna växter som hästar kategoriskt undviker, även om det finns undantagsfall.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Haha skön bild Ahnna!

Vem sa att shetland inte var sportiga *skratt*

Precis, sportig var ordet, sa Bull… Men just den här shetlandsponnyn ska vara dräktig och ta det lugnt! Inte springa runt och vara innovativ på det där sättet. 
www.stuteriprecious.se

Härlig action-bild! 
Vilken härlig bild!

men gud va kul xD , Min Kummin har tävlat i blåbärsdressyr , men inget så'nt här
haha,
Härlig & sött bild!!!

hihi vad häftigt. 
Härlig bild! Hon ser ut att ha roligt ut!
Härlig bild!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Ja, vad säger man…
- Helfestlig bild!!! //Erica

Ahnna fastnade Isa på någon bild? Kul att de har roligt tillsammans. 

Visst hade de skoj!
Jag brukade säga förut "det är aldrig tråkigt med Rival", men nu får jag modifiera det till "det är aldrig tråkigt med mina ponnyer", för de är precis lika påhittiga båda två!
#14 Ingen hoppbild, dessvärre, men hon var med och hoppade. Jag har en bild där Isa precis springer bredvid och Miranda ska till och hoppa.
www.stuteriprecious.se