Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 862 ggr
PP
0

Fel hingst

Igår hade jag äntligen tid att ägna mej ordentligt åt senaste "Shetlandsponnyn" (Okej, det åskade och min sambo tillät mej inte använda datorn…).

Hm, är det ingen mer som reagerat på att det är fel Franssonhingst på bild..?

paparatzi
0

#0 Ke!!

Annette
0

Bilden på sidan 38 i senaste SP är förväxlad. Det står att den föreställer Legal, men det är Liberty. Båda är fuxar, men har manen på olika sidor.

paparatzi
0

Ah! Vad uppmärksamma ni är och duktiga Cool

Ahnna
0

Då är det Liberty på sidan 33 också eller? Den hingsten har manen på vänster sida, precis som hingsten på sidan 38. Eller har Legal man på båda sidor?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annette
0

#4. Det är Liberty på båda bilderna. Han hade nr 39 i katalogen och man på vänster sida.

jojjehanna
0

skit, jag har gjort fel, skäms jättemycket.

är nog mitt fel

Annette
0

#6. Det behöver du inte skämmas för. Det är lätt hänt, jag satt också och kliade mig i huvudet när jag skulle identifiera dem på mina foton.

Cattis
0

#6 Det misstaget hamnar i kategorin "Shit happens", för ibland blir det galet = shit happens. Ingen katastrof direkt. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Angel
0

Äh, färgen var ju rätt Flört

jojjehanna
0

Vad rara ni är… Tycker ändå det är pinsamt och tror inte jag gjort något sådant här tidigare. Hoppas inte det…

FredrikN
0

Annars kan man tänka att bilden var rätt.. men texten var fel. Alltså tryckfelsnisse som varit i farten

Pernilla Lindström
0

Du är väll inte mer en  människa

alltså det är mänskligt att fela

Tycker jag.Skrattande

PP
0

Ja, inte var det min mening att "klanka ner" på någon… Ledsen 
Fel kan det förstås bli, men det kanske ska till en rättelse med bild på rätt hingst iaf?

jojjehanna
0

#13 nej, jag tog inte illa upp för att du upptckt detta men tyckte ändå det är lite pinsamt. Tycker du har rätt i detta med rättelse + ny bild!