God Morgon 17/6!!
Morrn, morrn!!
Var uppe sent i går och dottern vaknade tidigt i morse och väckte mig…Härligt…
Får se om det blir en ridtur nu på morgonen i dag med eller om jag är för slö för det. Dagen ska annars ägnas åt att pussa på pållarna och åka och handla. Städa kanske då men det bara säger jag hela tiden och så blir det aldrig av…
Ha en bra dag allesammans!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

God morgon!
Idag ska jag försöka hämta hem de stona som inte är hemma för jag behöver verkligen ha avbetat här nu. Ska också ut och tömköra en av hingstarna och hoppas han inte har glömt allt sedan i påskas. Lammen som vi fick förra veckan har jag knappt hunnit titta på ens så ska beundra mina otroligt söta små lamm idag också :-) Annars är det en mängd saker som jag hade planerat att göra för ett bra tag sedan som jag ska försöka hinna med.

Lite regn idag, så skönt faktiskt, nu lägger sig allt damm.. var ute m grannen o red Nordsvenskar igår, det känns i benen..
Idag ska jag ta hand om mina ston, borstning o svanstvätt står på schemat, några ska få lite pedikyr också. I em ska vi flytta de stora hästarna till nytt bete, ska bli skönt att inte behöva tänka på vatten till dem, dom har en stor bäck genom hela hagen.
Nu ska jag ta på mig o ut till pållarna, ha en bra dag alla..
Milla, jag väntade o väntade men ingen telefon ringde..suck..
Sol o lite moln i kanterna… ska snart hämta ungarna hos mormor o morfar..sov där i natt då jag var på tjejfest o mannen jobbade. Lite seg men får väl snart vakna… då barnen har avslutning på fotbollen i dag o det ska de ha i stan på Andys lekland…Tjo o tjim…
Godmorgon!
I helgen har vi snickrat på vår altan och nu skall vi bege oss till fotbollsplan. Grabben skall spela match och då lär man ju vara supporter:).
Sen skall det snickras igen så mkt vi hinner. För i morgon är det arbetsdag igen och gubben far till Stockholm.
Skall hinna med att id kontrollera nga hästar ikväll oxå.
Ha en bra dag!
God morgon
Har haft lite span på ett av stona i natt, hon går för sig själv så jag misstänker att hon kommer föla snart, inga direkta tecken i övrigt dock och det är enligt kalendern ett par veckor kvar 
Vår granne fick ett underbart nordsvenskt föl i går, jag satt på jobbet och fick vara "barnmorska" via telefon, fick se underverket på kvällen - så söt! Som en shettis med långa ben.
Nu ska jag kika på handbollsmatchen. Heja Sverige!
Sänder en tanke till alla utställare i Järfälla i dag, det regnar här i Stockholm…
God middag
Sorry sanne inget föl i natt.
Har också ett sto som jag vakar över nu, men inget har hänt än så länge.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God Middag!
Igår kväll blev den nygamla hagen klar så att stona med föl kunde komma in där. Det blev ett riktigt springande med många glädjeskutt. Fölen syntes knappt i allt gräs ;-)
Ikväll kommer Porfyrs "lilla flört" tillbaka för att handbetäckas. Det optimala är ju om hon är klar sen på endast 2 språng, både för hennes och hingstens skull. Håller alla tummar!
Amor vincit omnia