SSS - Tillfällig hemsida

Har man hittat en ny webbmaster?
Är det därför vi har en tillfällig eller? För att vi saknar webbmaster?

Nej det finns ingen webbmaster, vi söker fortfarande någon som kan bygga om hemsidan.
Den tillfälliga är till för att vi ska kunna få ut viktig information fort till medlemmarna !
PS!
Det står nog fel datum på ena stället på utställningen/bruksdagen i Gryttinge…
Datumet till Gryttinge stämmer =) Anmälningstiden går ut nästa vecka!
#5 Om datumen till Gryttinge stämmer är det väl lämpligt att ändra på den andra SSS sidan så det står likadant på bägge sidorna.
Veritas odium paretFörvånad

Varför är inte väst utställningar med?

#6. Eftersom SSS har skaffat en tillfällig hemsida kanske de inte kan ändra på den gamla?
För vad är syftet med en tillfällig om det redan finns en fungerande i väntan på en annan ny?
#7. Vi kanske får ha lite tålamod. Jag vet inte hur länge den tillfälliga sidan har funnits, jag hittade den igår. Men det går nog inte så fort att få med allt som skall dit. Västs sida är ju heller inte särskilt uppdaterad. Åtminstone inte vad jag kan se i min dator.

# 8 Precis så är det ! Vi har svårt att få ut info på den riktiga hemsidan o detta är endast ett komplement för att få ut snabb info. Du var nog en av de första som hittade den.
Vi ska försöka få ut mer info i helgen, alla jobabr för fullt så det har inte hunnits med att få ut alla uställningar mm
Hoppas ni kan ha lite överseende m detta !
#6 Oavsett vad som ligger bakom är det väl viktigt att man informerar på den gamla sidan att datumet gällande Syds bruksdag är ändrat. Det måste man väl kunna göra i samma ruta som man informerar om den nya hemsidan. Det vore ju synd att lura ut någon på fel dag.
Veritas odium paretFörvånad

Då får jag kolla , är ju faktiskt lite sugen att åka till Gryttinge med unghingstar :))

#5 Men ska inte bruksen vara samma dag som utställningen ??

#5 Hittar inte att det står något om det på Syds hemsida?
Anna jag får rätta mig! Såg bara unghästutställningen! Brukarn är samma dag den 29 september så det stod fel där som du sa! Lätt att vara lite snabb märkte jag!