God Morgon 18 Juni
Det ser ut o bli en fin dag idag, o jag ska bara jobba 3 dagar till sen är det semester
inte helt fel.
Idag blir det jobb först sen ska jag kolla av några ston hur dem verkar.. åka ner till nya betet o kolla de stora hästarna som säkert rullar fram för jösses vilken hage, gräset var en halvmeter högt..
F>ick rapport om att Anja är betäckt o jätte kär, men hoppas hon blir klar snart för jag vill så gärna ha hem henne o beyla nu, men klart att jag vill ju ha en bebis nästa år oxå..
ha det gott

god morgon
har precis vaknat. Har ont i idag men de får väl gå. Mår inget vidare. Men men ja ska till läkaren i morgon så då får vi se vad han säger.
Idag blir de jobb först. Sen ska ja ta mig till posten och hämta ett paket. Undra vad de kan vara i de paketet
.
Till kvällen ska ja flytta hästarna till nya stallet. Ska bli kul och se om lilla Bomben vill åka transport.
ha en bra dag

God morgon ! hehe
Ska jobba idag, börjar kvart i sju :P Ingen sovmorgon här inte !
#0 #1 Vi syns på jobbet =)
hej vejs
God morgon
Idag börjar faunistikdelen av min sommarkurs och jag har ett rätt fullpackat schema: Jag går från 8- ca 22… varav 18-22 ska vi vara ute och titta på fåglar i Svartåmynningens naturresarvat. Så min dag är fullpackad med skola och mer än så lär jag inte hinna med…

God förmiddag!
Fick inte tag på "chefen" igår så jag fick köra ner och börja vattna imorse. När jag klafsat runt i leran en bra stund så fick jag ett mess om att jag inte behövde köra idag. Finns mängder göra så är iaf inte arbetslös även om jag slipper vattningen. Ska ringa till veterinären och hoppas att han kan komma idag för nu är det Gloksinias tur att inte verka må helt bra. Ska även ta bak. prov på ett av stona.

Morrn morrn ska också iväg idag och jobba, vädret är perfekt jobbe väder inte för varmt.
Får holla lite koll på Madgic idag med då han fick ordentligt med sparkar av ett sto i går som gick emellan när han betäckte , han blödde ur båda näsborrarna och lät som värsta astma anfallet. idag så rinner det fortfarande blod ur vänstra näsborren men hoppas att det ska sluta , jag får ha lite kontakt med barnen idag , för slutar det inte måste jag ju ringa vetrinären igen. Men han är pigg i allfall så jag hoppas att det inte är något allvarligt.
Godmorgon! Har cyklat till jobbet idag för första gången och är helt svettig såhär på morgonkvisten. :) I eftermiddag ska jag träffa en kille som jag eventuellt ska åka och båtluffa i Grekland med, och så är det smygläsning av nya numret av Kom Ut som är ett ungdomsnummer - och de bjuder på glassbuffé! Hehe.
God morgon!
Skönt väder idag.
Gonkan hoppas verkligen att Madgic ska hämta sig, det låter inte bra att han fortfarande blöder, vi håller tummar och tår för att det ska bli bra med honom.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#5 usch vad läskigt, hoppas det ordnar sig. Håller tummarna stt han inte får några men.
Veritas odium paretFörvånad

Hoppas att Madic mår bra, du har haft tillräckligt med bekymmer i år.
håller tummarna att det blir bra snabbt
God eftermiddag! Här skiner solen från en nästan klarblå himmel…önskar jag var ledig! "Bara" 3 veckor kvar… men då ska vi ha bytt 2 avd på jobbet först samtidigt som vi har våra barn där, Yippi! men men allt går eller hur? ;-)
Har varit i stan o tog en snabb titt av klädutbudet innan jag skulle hämta ungarna på C4-lägret o hittade en midsommarklänning t Tindra som passade henne perfekt! Skönt för det var därför jag var där först o främst o sen ngt hopp om o hitta ngt t mig men icke..alla klänningar som var snygga har så högt skuret vid bröstet så man ser höggravid ut! Nu ska vi strax äta o sen kommer min kusin samt hans fru o då ska vi planera för en dag på Tosselilla sen hoppas jag att de inte blir här så länge för då hinner jag rida i dag…igår orkade jag bara inte!
#5 Vilken ödla!
Håller tummarna för att din fina hingst inte får några men.

#7,8,9 och 11 Tack för omtanken och jo de där stona kan ju som sagt vara ena riktigt k''''''r. Madgic är pigg och kan äta gräs i allfall men blöder fortfarande från vänster näsborre men mindre än i morse så jag får avvakta lite till och se vad som händer.