Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 1214 ggr
Camilla
0

Bruksdag m utställning 29/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Shetland Syd har bruksdag m drive-in utställning samt unghästutställning den 29/9 i Gryttinge.

Läs mer på shetland Syds hemsida www.shetlandsyd.se

Varmt välkomna!

Aribigga
0

Vad kostar det om man inte är medlem i sss?

lurvponnyn.vimeddjur.se

Camilla
0

#1. Då är det dubbelavgift, är jag räddFörvånad!

Aribigga
0

Så 200 kr klassen? Inte så farligt faktiskt…

lurvponnyn.vimeddjur.se

sofiek90
0

Blir det inte 460kr/ponny om man inte är medlem i SSS? Det står att det kostar 230/ponny, menas väl per klass, för varje ponny..?

MVH

Sofie

Aribigga
1

Det står i proppen: "Kostnad för deltagande: 100:-/bruksklass, 150:- för utställning."

Därför trodde jag att det var 200 kr per klass?

lurvponnyn.vimeddjur.se

sofiek90
0

Jag hittade där det står 230kr/ponny :P Men kan vart något annat ;)

MVH

Sofie

Miica
0

Det ena gäller unghästutställningen och de andra gäller bruksen/ drive-in

Aribigga
0

Så vilket är det? Jag är bara intresserad av bruksen.

lurvponnyn.vimeddjur.se

AnnaFagerell
0

#8 Det är inte för sent att bli medlem i SSS, då är avgiften för bruksklass 100 kr och utställning 150 kr. Även om du är med i bruksen så kan du ställa ut i drive in, dvs du visar när du vill ungefär. Sen finns det paketpris också på utställning och tre? bruksklasser. Har ej detta i huvudet vad det kostar. Men dubbel avgift på bara en bruksklass är 200kr.

Medarbetare på djurskydd.ifokus

VeronicaP
1

Jag vill visa men tror tyvärr de krockar med tävling , verka vara så för oss nu för tiden att de alltid krockar och då jag inte kan springa själv och visa , måste ha Amanda till hjälp och hon väljer ju hellre att tävla :((

Aribigga
2

#9 Jag har ingen lust att bli medlem i sss faktist, de anordnar en grej om året jag vill vara med på så då tycker jag det inte är lönt. Däremot kommer jag gärna utan att vara medlem :)

lurvponnyn.vimeddjur.se

Camilla
0

#11 Du är välkommen att var med på bruksdagen fast du inte är medlemSkrattande, anmäl du bara! 200:-/bruksklass vill du vara med på drive-in utställningen så är det 300:- om man inte är medlem.

SaraDoos
1

är ute i sista minuten… men måste synka med mannens jobb…

Jag postar anmälningar idag och hoppas att vi ses i Gryttinge! Glad

VeronicaP
0

Här är inte bestämt ännu , måste stämma av med dottern ju :(

Aribigga
0

Shit, jag skulle ju postat anmälan idag då ju… Om jag postar och betalar imorgon hinner jag med då eller blir det efteranmälan?

lurvponnyn.vimeddjur.se

VeronicaP
0

Jag har inte anmält , de räknas väl som efteranälan om man skickar idag (om jag har tolkat de rätt) men jag har inte fått svar från dottern och tyvärr när man inte kan visa själv så får man förlita sig på andra :))

Camilla
1

#16. Själv bästa dräng, heter det ju!