god morgon 19 Juni
morrn morrn
Även idag ser de ut att bli en fin dag. Solen skiner men det är bara 9 grader varmt.
Igår fick hästarna komma till sitt nya stall. Allt gick jätte bra. Dom kommer verkligen få de bra där. Stora boxar så dom nästan kan longeras runt
. De hade stängslat hage till mina hästar jätte bra. Nu borde ingen kunna krypa under. Zettan vaktar sitt föl och tycker livet är toppen när alla har respekt för henne. Det finns till och med en tjej som ska hjälpa mig rida Rosa :) Hur kul som helst för Rosa. Så nu ska hon allt sättas igång. Hon ska bli fin som bara denn till premeringen i sommar.
Ikväll ska vi ut med hööks ska bli såå kul
kram

Go morgon
Nu är det segt att gå upp o till jobbet, för om 2 dagar ska jag juh ha semester !!!!
Det verkar som Vår fina Trixy har tagit sig för hon har inte brunstat om än, men på torsdag kommer beviset..u-ljud väntar.
Ikväll ska vi ha avslutning m Sönernas fotboll, då väntar korvgrillning o brännboll, suck.. springa tillhör inte mina favoriter om det inte är i ringen på en utställning, för då är det snabbt över, men va gör man inte för sina barn
hej hej
Go morron!
Har tappat rösten i dag inte speciellt roligt. I dag ska sonen och hans dagis på utflykt till en av fröknarnas gård. Kl.13 ska jag dit med Primör för ponnyridning.
Solen skiner även här och värmer gott.
Ha det bra allesammans!

God Morgon!
Här ser ut att bli en riktigt fin och solig dag om än lite svalare än förra högtrycket, inte mej emot, lagom är som bekant bäst…
Har börjat min semester nu, sååå sköönt!! Nästan sex låånga härliga veckor!!
Det blev lite sent igår, sonen var här och hjälpte mig att äntligen få vår hemsida uppdaterad. Har ju hänt lite här på torpet sista tiden…..
Ha en skön dag alla!!
Godmorgon! 
Varmt och skönt väder idag. Förmiddagen har jag tillbringat med att trimma mina lurviga hundar. Snart ska jag iväg ut till hundklubben för att hålla i sommarlägret som fortsätter idag och ikväll är det brännbollsmatch som vi ska försöka vinna 
Ha en bra dag!
God kväll! Här också varit dunder varmt…ska strax xticka från jobbet o sen blir det hem o slappa i solen lite… gubben ska åka o tatuera sig än en gång ikväll nu är det ungarnas namn, hrm! Råkade lova honom det som bröllopspresent o hoppades väl att han aldrig skulle få tummarna loss men nu efter 2 år är det så dags!!! Han har så mkt redan så det kan tyckas för en otatuerad att det borde räcka men icke…
ja ja kan ju glömma att jag kommer ha ngt medlidande när han sen gnäller… hi hi!