Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 676 ggr
miapia3
0

Ny här...

Hej på er!

Tänkte bara presentera mig lite kort. Heter mia och har en dotter på 4 1/2 år, vi är hästtokiga båda två. Genom henne har jag också fastnat för den underbara shettisen. Blev medlem här för att lära mig mer om shettisen och för att komma i kontakt med ev uppfödare i Göteborgstrakten. Mer om oss finns att läsa i min info…

Annette
0

Välkommen hit!

VeronicaP
0

Välkommen hit .

Du kan alltid gå in på shetlandsväst hemsida och kolla in uppfödare där.

miapia3
0

1# och 2# Tackar! Ska gå in och kika på "shetlandväst".

Milla
0

Varmt välkommen hit till oss,hoppas du ska trivas.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

lukas06
0

Välkommen! är själv ganska ny här. Men shettisar är något som jag aldrig kommer att lämna!

bonde
0

Välkommen!!!

Visst är det underbart  att ha barn, de får en att öppna ögonen för så mycket roliga saker tex. shettisar.Glad

Kris_J
0

VälkommenGlad

Jag försökte skicka ett meddelande till dig men det verkar som din inkorg är full. Själv bor jag strax söder om GBG i KBA.

Kul om du hörde av dig, det är alltid roligt med besökare, de tycker ponnyerna också. De är mycket klapp och kramvänligaFlört

Veritas odium paretFörvånad

VeronicaP
0

#7 *ler* är du hemma då och tar emot ;-)

Kris_J
0

#8absolutFlört, ni har bara haft otur….

Veritas odium paretFörvånad

JMax
0

Välkommen!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

RebeckaSvensson
0

Välkommen! Hoppas du kommer att trivas här.

Madelene_Udd
0

Välkommen!

miapia3
0

Tack för ett varmt välkomnande allihop! Jag kommer säkert trivas då vi alla här delar intresset för shettisen. :)

#7 Har skickat ett meddelande till dig. Vi kommer mer än gärna på ett studiebesök med klappar och kramar. :)

[Rebecka]
0

Välkommen!!

Ove-D
0

Välkommen hit! Vad kul att fler "västare" hittar hit! Det är möjligtvis inte hos Jill som dottern rider?

AusaBausa
0

Välkommen hit! Har också en tjej på 4 år och hon o jag är väl de som mest gillar pållarna i vår familj. Killarna gillar det när de ska visas upp för kompisar(allra helst för tjejkompisarna…) blir nog en bra magnet sen för dem;-)

Midlingur
0

**Välkommen hit!
**

RebeckaKihlberg
0

Välkommen!!