Ny här...
Hej på er!
Tänkte bara presentera mig lite kort. Heter mia och har en dotter på 4 1/2 år, vi är hästtokiga båda två. Genom henne har jag också fastnat för den underbara shettisen. Blev medlem här för att lära mig mer om shettisen och för att komma i kontakt med ev uppfödare i Göteborgstrakten. Mer om oss finns att läsa i min info…

Välkommen hit!

Välkommen hit .
Du kan alltid gå in på shetlandsväst hemsida och kolla in uppfödare där.

1# och 2# Tackar! Ska gå in och kika på "shetlandväst".
Varmt välkommen hit till oss,hoppas du ska trivas.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Välkommen! är själv ganska ny här. Men shettisar är något som jag aldrig kommer att lämna!
Välkommen!!!
Visst är det underbart att ha barn, de får en att öppna ögonen för så mycket roliga saker tex. shettisar.
Välkommen
Jag försökte skicka ett meddelande till dig men det verkar som din inkorg är full. Själv bor jag strax söder om GBG i KBA.
Kul om du hörde av dig, det är alltid roligt med besökare, de tycker ponnyerna också. De är mycket klapp och kramvänliga
Veritas odium paretFörvånad

#7 *ler* är du hemma då och tar emot ;-)
#8absolut
, ni har bara haft otur….
Veritas odium paretFörvånad

Välkommen!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Välkommen! Hoppas du kommer att trivas här.
Välkommen!

Tack för ett varmt välkomnande allihop! Jag kommer säkert trivas då vi alla här delar intresset för shettisen. :)
#7 Har skickat ett meddelande till dig. Vi kommer mer än gärna på ett studiebesök med klappar och kramar. :)
Välkommen!!
Välkommen hit! Vad kul att fler "västare" hittar hit! Det är möjligtvis inte hos Jill som dottern rider?
Välkommen hit! Har också en tjej på 4 år och hon o jag är väl de som mest gillar pållarna i vår familj. Killarna gillar det när de ska visas upp för kompisar(allra helst för tjejkompisarna…) blir nog en bra magnet sen för dem;-)
**Välkommen hit!
**
Välkommen!!