Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 25-bete-stallplatser
Läst 2441 ggr
[LinneaDahlberg]
0

Sökes: plats för 2 shettisar, Sundsvall

Favorit i repris! Förra året hittade jag ett fantastiskt bra stall hos toppenmänniskor såhär.

Denna gån har jag flyttat till Sundsvall och letar efter någonstans att ha mina shettisar.
Jag önskar köra dem, så körvägar bör finnas tillgängligt. Det handlar först och främst om 2 stycken, 1 sto och 1 valack.

Gärna inte för långt att åka från Alnö där jag är bosatt. Det mesta är av intresse, till sommaren är jag inte i behov av boxplats, men ser gärna att det finns möjlighet att stalla in häst vid t.ex. utställning eller om olyckan skulle vara framme. Jag finns i stan till sista september, med ev förlängning.

Det har tidigare inte varit några bekymmer med andra hästar, men stoet är ranghögt.
De är inte generellt rymningsbenägna, men valacken har krupit under där staketet är för högt.

Skicka gärna ett PM om du känner någon eller själv har plats för två shettisar!

Tack på förhand
Mvh
Lia

[LinneaDahlberg]
0

Ännu inte hittat någonstans att ha mina änglar… någon som vet något?

[LinneaDahlberg]
0

Puttar ännu en gång!

garrilina
0

Glad

brattasgard
0

I juniskär har vi ett jätte fint stall ledigt :) två boxar. mvh

[LinneaDahlberg]
0

Oj! tack till brattasgard, jag hade redan hittat stall och inte varit inne på länge!
Jag har nu stall, men om någon gärna vill ha shettisar hos sig och har närhet eller tillgång till ridhus där man kan köra är jag fortfarande intresserad.

Gäller nu från "centrum" och söderut eftersom jag flyttar.
Information mottages tacksamt! =)