Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 453 ggr
sanne
0

GOD MORGON 20 JUNI

Japp, ny dag ! fick gå upp vid halv fyra med sonen som hade väääldigt lågt blodsocker o började yra runt i köket..men allt lugnt nu.

Ska bara jobba idag, sen ska jag o barnen ha sem, ska bli så skönt, men vi har massa saker som ska göras.. Idag ska jag o storhandla efter jobbet, säkert bara jag som ska dit, med tanke på att barnbidraget kommer o att det är midsommar på fredagOskyldig jätte skoj.

Nu ska jag strax iväg, men hoppas alla får en bra dag.

SannaHolmgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon.

Ska strax iväg till jobbet, sedan blir det hämta transport och så iväg sen till agilityträningen med vår ponny och en lånad shettis + tjej från grannen. Barnen tränade hemma litegrann igår, här är det (snart) 5-åringa Ida som rider.

Ha en bra dag alla!

Annette
0

God Morgon!

Jag skall åka till hovslagarskolan med Eurydike. Det får bli jobb efteråt, får väl gå där till sent på kvällen.

Just det, handla till midsommar. Hur sjutton skall jag hinna med det? Och vad skall vi äta, jag gillar inte sill? Får nog fundera på det. Men det är bara jag och ungarna hemma, maken jobbar natt hela helgen.

zettan
0

morrn morrn

Idag tog ja mig lite sovmorgon. Tänkte stanna på jobbet och äta lunch som att företaget bjuder Skrattande. Så de blir till att jobba lite senare idag. Men de är ganska skönt de me ibland.

Igår var Rosa och BAstic på bushumör. Rosa smet från hagen när ja skulle ta ut Zettan. On galopeprade runt på gårdsplanen och gillade läget Räcka ut tungan. BAstic galopeprade i stallgången och hade galoppträning sen hoppade han över ryktlådan. Men sen när han kom ut i hagen igen vart han trött och fick lägga sig ner för att sova Skrattande. Han e allt bra söt fast busig som sjutton. Men de bästa med han det är att han e sååååå social. FAst han har börjat få tänder nu så man får akta sig för han älskar knävecken Räcka ut tungan.

Nu ska ja strax lifta med mor till jobbet.

ha en solig dag/sandra

VeronicaP
0

Morrn morrn här skiner solen idag och det är jobb som vanligt *ler*. Usch borde väl handla idag med men jag känner inte för det får se om man kan slippa undan med det idag *S*.

Daladis
0

God morgon!
Idag ska vi ha födelsedagskalas för grabbarna som fyllt 4 & 6 år. Ska försöka hinna med att träna Titti också ska hunden tränas. Hoppas släkten dyker upp sent och åker tidigt Oskyldig. Fint väder har vi så det är sååå himla skönt, jag älskar när det är halvklart och solen finns där hela tiden, men utan att det blir så stekhett. Ha en bra dag alla! //Erica

Milla
0

God morgon!

har sovit oroligt natt då en av killarna bröt sig igenom ett antal staket och attackerade en valack, boven i dramat står i box just nu och där får han stanna tills jag har hittat nytt bete till honom. Jag har 2 st på G frågan är bara om det fungerar.

Kan ju lungt säga att han är till salu till mycket billig peng och jo jag är helt ärligt när det gäller att berätta om hans beteende.

Sen kommer det trevlig besök i dag som ska inspektera mina fölisar alltid roligt med besök bara synd att det blev just nu när jag har en häst i rumsarrest.

Grattis till celma_jojo som fyller 15 år i dag!!! ( sorry jojo men du får varken celma eller mio i present)

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Midlingur
0

#6 Nyfiken i en strut… Vem är boven? Oskyldig

Milla
0

#7 din hästs storebrorFundersam

Midlingur
0

#8 De är visserligen inte släkt, så det får bli styvbror då ;)

Milla
0

#9 stämmer så bra så fick för mig att dom hade samma mammaSkrattande där ser du hur dåligt jag har sovit

Midlingur
0

#10 Hehe, du får ta en lur på soffan sen. Hoppas det går bra med försäljningen.

Benjamin
0

Hade jag haft egen gård med egna hagar hade jag köpt honom. Jag tycker om busiga hästar!Glad

RebeckaKihlberg
0

God förmiddag!

Jag sitter på jobbet i vanlig ordning. Vi hade sommarfest i helgen och det märk …alla är verkligen på TOPPEN humör, vi hade verkligen jätte trevligt. Idag blir det jobb för hela slanten, ska försöka hinna till Systembolaget på lunchen i hopp om att där finns något vettigt kvar på hyllorna.

Hoppas ni får en bra dag!!

Angel
0

Midsommar ja.. Nästan hel-pank, och inte får jag ngn lön före midsommar. Hm, får nog snylta lite i år Cool

Jess
0

Hurra jag har blivit med en shettis till!!!!SkrattandeEn fölunge som heter Broängens Le Precident och är helbror till min Anton och samma färg och allt. En blivande parpålle förhoppningsvis!Cool

Kris_J
0

Snart godmiddag, inom ett par timmar kommer jag att bli datorfri. Min kära kamrat ska läggas in för operation. Ganska skönt egentligen men lite handikappande också då det är mycket som sköts med datorns hjälp.  Jag ska nog försöka vara lite mer energisk vad det gäller inkörningen av diverse pållar och städa lite mer nu när jag blir befriad.

Ha det gott alla ni som häckar härCool

Veritas odium paretFörvånad

Hanna-D
0

Halloj

Ska åka till jobbet om ett par timmar, synd när det är så fint väder! Jobbar även i midsommar så mat m.m. behöver jag inte tänka på Flört

Ha en trevlig dag i värmen!

Celma_jojo
0

Tack så Mycket MillaSkrattandeGlad Jag får Väll Nöja mig med att Vara skötare på domFlört