Nu är dom här................
BROMSEN,sommarens riktiga plåga.Nu får hästarna vara inne på dagarna o ute på nätterna,är det ngn som vet om det det finns ngt medel om fungerar mot dessa odjur ???

Switch tycker jag funkar bra. även mot bromsarna.

MJ´s Djursalva… (Dajmie)
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

#2 Den är jättebra, jag har beställt - hoppas det kommer vilken dag som helst nu.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Klarar inte sommrarna utan den här. Vi har den själva på oss under höskörden. Mindre svullen på kvällarna då…
/Therese.

Ja, alltså inte BARA vi, hästarna får en klick de också. 
/Therese.
har provat det "nya" medlet som kommit kommer inte i håg nu vad det hette men det skulle sitta i 14 dagar. Jag satte på det på en häst när jag körde, bromsarna kom men de försvann lika fort. Sedan sprayade jag på benen på en idag som skulle skos så inga flugor skulle sätta sig. Tro det eller ej men inga flugor på hästens ben men sambons 
har fått min MJ salva idag, ska testa i morgon
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hur fungerar Ekholms deo mot blinningar?

Är den dära Mj´s djursalva bättre än rb 86 ? ngn som har provat ?

Är den karens fri MJ salvan du vet vi som tävlar måste hålla koll på sådant med ju ;-)..
#10 det står inte om där är karens
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#11 ok då vågar ju inte en annan testa ens *S* tur att jag inte har så många här hemma då , de blåser bort **ler*
Var beställer man MJ-salvan?
#8. Mycket bra, tycker jag. Har faktiskt haft minst problem med de flesta flygfän sedan jag började med den.
#13. Pm:a Dajmie

Absorbine, Ultrashield, är oxå helt suverän, den ska sprayas på var 14 dag, super bra, men vi kör ju oxå MJ´s salva, men som komplement är ultrashield jättebra, säljs av bla Hööks (ja ja lite reklam för jobbet…)