Personligt rekord
Hej
Nu har Steffi tävlat Eko Hus Cup finalen där Steffi vann två Lätt C:1 dressyr med Wippen, där Steffi slog rekord i procent och poäng, Steffi fick 68,1% varav hon var den enda av ca 40 ekipage som fick en 9 i protokollet samt 6 stycken 8:or, med Biggan slog hon också rekord hon fick 61,9 % varav två 8:or men dock ingen placering, detta var på lördagen, igår var det hoppning där hon segrade med Biggles och tvåa med Wippen totalt segrade Steffi med Wippen i Ekohus finalen
Idag far vi på ridläger
Hej svejs

haha jette fint
hihi

Grattis, ni är så duktiga!

Grattis

Oj, oj, oj, vilken massa rosetter!
Grattis till jättefina resultat!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Det var som vanligt…..S-t kul!!! Jag slutar aldrig att häpna över den tjejen och den talangen!! GRATTIS IGEN!!
Helt fantastiskt!!! Du är så duktig, vill ni ha en 3 årig dartmoor hingst att utbilda???
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Grattis till segrarna!

super grattis. Så imponerande
GRATTIS till en mycket duktig tjej, duktiga ponnyer och en mamma som varje hästintresserad tös i världen skulle önska sig 
Du e så duktig. Vill du ha mitt 4 åriga shettissto Ginny att utbilda???
hej milla kan du skicka bild på honom så jag får kolla
det ligger lite bilder på honom på i mitt fotoalbum här på sidan
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hade jag haft ett större stall och att Steffi hade mer tid så skulle man gärna ta emot fler hästar, man tackar och bugar för alla fina erbjudanden men som sagt det jag tar på mig gör jag med hela min själ när det gäller hästar, så nu har vi lilla vackra Camaro här som Steffi så småningom ska rida in och som vi nu har som påläggskalv och under tiden kommer hon att satsa mycket på Wippen, Biggles skall nu få vara läromästare åt våran lilla grannflicka Line som ska rida honom hos oss
Kram A-K