Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 384 ggr
PetraJ
0

Midsommar

Jag vill önska alla en jättetrevlig midsommar! Jag själv skall strax åka till Strömstad och fira med min familj. Synd bara att det skall regnaGråter Petra

Milla
0

Vi ska "bara" ner till Malmö och fira midsommar, skönt sen är vi hemma resten av dagarna.

Trevlig midsommar på er också

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Madelene_Udd
0

Jag skall vara hemma hos mina fölston… Ingen som skall föla just nu, men hade hon gått över tiden så. Planerade gjorde jag ju för länge sedan.

Ett par kompisar kommer hit, så det blir lugnt och fint….

susanne-s
0

Tack det samma

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

AusaBausa
0

Tack det samma! Ska fira "hemma" i byn jag är uppväxt i m dans runt midsommarstången, ponnyridning o fika etc. sen ska vi till ngr kompisar o äta gott o ha kul!

Kummin
0

Detsamma Skrattande   Vi ska hem till Farmor , Där blire tävlingar , dansa runt midsommarstången och äta god mat ;)   !

Benjamin
0

Vi ska till Kulturens Östarp och fira en traditionell svensk midsommar med spelmän och folkdräkter. Sedan ska vi hem till mamma med släkt och allt vad det innebär….

Trevlig midsommar önskar vi alla!

Daladis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig Midsommar önskar Titti & Erica Er Alla!

Daladis
0

Trevlig midsommar önskar Thimon!

RebeckaKihlberg
0

#7 Åhh…så sött

Kummin
0

Vilka sötnosar, Här kommer midsommarhälsningar från Kummin Glad

Kummin
0

Glömde lägga in kortet x) Jaja, Här kommer den ;) , Tyvärr vart inte min krans lika fin som  Daladis x) Men men , blommor är det iaf :D

Charlotte-Aveback
0

Vi skall till Mariefred och fira midsommar samt bo över på Gripsholms värdshus. Skall bli jättemysigt! Glad

Trevlig Midsommar! Ta det lugnt på vägarna!

Annette
0

Jag skall ligga i soffan och lata mig. Vräka i mig onyttigheter skall jag också göra. Maken jobbar natt hela helgen, så det är bara jag och barnen hemma. De åker förresten till mina föräldrar på lördag, så då blir jag ensam.

VeronicaP
0

Glad midsommar

SannaHolmgren
0

Ska till svärmor, hon fyller år. Trevlig midsommar alla.

Malu
0

Skall bo i vår nyinköpta husvagn (den är dock ej helt ny) på en camping 2 mil hemifrån vid stranden.Ska äta gott o mysa med familjen o ett par till.Sköönt! Lagom avstånd hemifrån så man kan åka hem o kolla katter o hästar att de har det bra!

Trevlig helg!

jojjehanna
0

Vi har haft en barnfri midsommar, första gången sonen (1,5 år)sov ensam över hos sin mormor och morfar. (Han har sovit hos dem en gång förr men jag sov i rummet bredvid utan att han visste det ifall det skulle bli för jobbigt) Det har gått SUPERBRA och han är kvar än = vi har haft sovmorgon. Vi var på en riktigt midsommarfest i mer fest än traditionens bemärkelse. Har haft jättekul och är så nöjda.