Shettis köpes!
Letar efter en shettis, ålder spelar ingen roll men dock inte äldre än 15år. Gärna ett föl, men som sagt åldern spelar ingen roll. Kön spelar inte heller nån roll, men helst ett sto.
Gärna en shettis som är/blir maxad!
Kan garantera bra hem, mysigt litet stall med snäll ponny kompisar. Är ute större delen av dygnet. Fina hagar med vindskydd.
Kommer användas till körning ridning ocg agillity, beror lite på vad hästen trivs med också!
Mvh Marie
Är du intresserad av en hingst?? har i så fall en som kan bli en super fin körponny, han är 2 år men mycket hingstig, skulle behövas kastreras enligt min mening, ingen barnponny så länge han är hingst i alla fall.
Skicka pm till mig så kan jag berätta mer och bilder på honom finns på min hemsida samt fotoalbumet här inne.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jag har ett fyraårigt, svart diplomsto till salu. Hon är 105cm hög och helsyster med min godkända hingst, e: Skattens Crut, u:Dajmie. Hon är dräktig nu med Ytterhalls Kanon. Fölet kan tas tillbaka. Pm:a gärna om hon låter intressant.
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

du kan gå in på www.slattens.se där finns en massa shettisar till salu,! Även Slättens Blixten är till salu, Pappan är Slättens Madgic II Rs 386 och hans Mamma är Slättens Corint , men det finns några andra också, här kommer en bild på Slättens Blixten

Har 2 unghingstar, ett betäckt sto och ev. ett stoföl till salu . Pm:a om du vill veta mer.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ja som sagt vi har några till salu åringar, och uppåt + Slättens Blixten då .