Stuteribesök Almnäs
Jag ska eventuellt åka på stuteribesök på Almnäs. Det vore kul att veta vilka härifrån som ska dit. Så att man kan få ett ansikte till användarnamnet 
jspp jag ska åka
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

När är det?

30 juni kl 13.

Skulle vara jättekul! Några "nordare" som känner för att göra en gemensam resa neröver…? PM:a gärna mej! Utgår isf från södra Dalarna.

Skulle vara jättekul att åka. Men i höskördstider är det svårt att planera något
.

Jag ska dit!

#6 Det hoppas jag att du ska för det var ju du som kom med förslaget om att Torsten ska berätta om sin avel 
Jag ska också dit.
#4 Bra idé! Är det någon från NV-Skåne som ska ner och vill dela på bensinpengen? PM:a!
#4 Kanske det:) Jag har ju mitt gamla sto på Almnäs nu… Vore ju trevligt. Hörde att det var superbilligt att flyga till Skåne nu.

Jag åker kanske ner, har ju en vecka till på mig att bestämma mig… vill väldigt gärna i allafall.
**PUTT :)
**

ska nog dit, ska till Milla ivf. så vi ska säkert dit.
japp vi ska dit

Kan man åka dit med två små barn? Det stör inte menar jag?Maken har åkt två veckor till Schweiz den rackaren.
#14 ja det kan du väl, det stör inte mig i allafall.
funderar också på åka dit… min foderhäst står där för betäckning nu så det kunde ju vara kul o passa på o hälsa på henne o föling…
Åh nej kollade kalendern o kan inte alls dit! Typiskt! Ska på släktmiddag o har lovat hjälpa t m maten så det blir ingen extraresa dit. Får vänta tills jag hämtar hem hästarna från hingsten…