God Morgon 24 Juni
Ja go morgon.
Idag skiner solen, så skönt nu efter regnet, då kan gräset börja växa igen. Här är vi uppe med tuppen.. Idag bär det av upp till Mullsjö, sen får vi se vad dagen ger.
Inga direkta planer är gjorda för dagen utom besöket hos Anne o Ben, sen ska jag kolla av alla pållar o gosa m fölen. Hoppas alla får en bra dag och att vädret är bra i hela landet
hej hej
God morgon
Sitter på jobbet men det är rätt OK när det är sånt här väder. Ha en bra dag!

Morrn morrn ska snart bege mit mot Kulltorps stuteriet i Kalmar trakterna och lämna Pebbles där igen för att betäckas om med Paddock Camargue. En lång tråkig resa , men det är ju alltid värt resultatet i allfall , lite tråkigt att köra själv men men vad gör man inte för att få fina föl *ler*

morrn morrn
härligt med solsken
har precis ätit min frukust på verandan. Så härligt. Nästan så man inte vill gå där i från.
Idag ska ja inte göra så mkt. Damsuga i eftermiddag de är ett KRAV på mig idag. Se om ja kan få tummen ur och göra de. Dammade överallt igår och plockade upp så damsuga borde ju inte vara så jobbigt
#0 inte köpa några hästar nu va??
Hälsa Anne och Ben
Nu väntar skjutsen till stallet ha en bra dag allesammans

God morgon!
Nu har jag också vaknat upp efter midsommarfirandet och ska försöka få något vettigt gjort idag. Solen skiner och det är härligt väder. Förutom att gosa med hästarna och fåren så tänkte jag börja gå flyghavrerundorna. Får se hur mycket jag hinner idag.

Ååh ,
Sol o härligt väder, ínte som här alltså , här är det mulet men inge regn .. *Avundsjuk* ;)

Just hemkommen från kyrkan. Fyra själar kom det……
Nu skall jag slappa lite, när maken har vaknat efter nattjobbet skall vi käka lite ihop innan vi åker till respektive jobb. I kväll skall jag titta till hästar och ungar, de befinner sig på samma ställe för tillfället.
God middag lån sovmorgon igen..hrm, börjar vänja sig vid detta…blir tufft o gå upp 5.30 i morgon..
Här var det varmt o skönt o soligt tills för en 5 min sen. Nu är det molnigt o regnet kommer…Baa nu kan det väl bestämma sig! Här händer inte mkt, ska dock planera inför en klassträff i aug. sen ska lillkillen på kalas 13.59 o det är fullt med kompisar här så denna dagen lär väl också gå fort. Sen är det jobba igen i 2 veckor o sen har vi sem!!!!
God middag!
Har precis mottagit två ston till Favvo.
Sen är det vak på gammel mor som har vit mjölk.
Annars är det en lugn dag idag, ska iväg och titta till killarna om en stund.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God em!!
Vaknade vid halv 6 idag, o började jobba vid 6.. Lite molnigt e d allt här i lilla Älmhult, solen tittar fram lite då o då bakom molnen.
Exakt ett halv år kvar te julafton e d ju idag..
Vatt en lugn dag, ska ut te ponnyna ikväll o se va man hittar på me d….
Ha en fortsatt bra dag alla shettisägare…
Kram