Massor med utrustning säljes
Massor med utrustning till shetland säljes. Grejerna kan tas med till Norrköping 4/11, lämnas i centrala Stockholm eller skickas mot porto.
Förfrågningar info@kilskogen.com eller PM här på iFokus.
Bröstsele i svart läder, stl shetland, dubbla gjordar och svanskappa. Använd med bra skick.
Fleecetäcke Domani, lila med rosa detaljer och insida, stl 115 cm. Använd en gång = nyskick.
Fleecefilt av märket Finntack, blåvit-rutig, ca 150 cm i ryggen (ska täcka hela
halsen/ryggen), knyts fram, svansrem. Aldrig använt.
Sadel/ponnyputa i syntet med handtag, inkl. stigläder och sadelgjord. Använd fåtal ggr = nyskick.
Vintertäcke från Sjöhagen, 105 cm, blått, tjockfodrat, dubbla snabbhakar fram, rejält fleecefodrat vid manken, kryssgjordar och bensnören. Oanvänt.
Regntäcke från Horze med frontfit, fleecefodrat, 105 cm, dubbla spännen fram, bogveck, elastiska kryssgjordar, elastiska bensnören, svanslapp. Använt två ggr.
Teddyfodrat nylontäcke, 85 cm, oanvänt, blått med rosa foder, omlott knäppning fram och ringar för bensnören och svansrem.
Träns med remontnosgrimma stl shetland. Brunt läder med vita sömmar. Använd nån gång men som nytt. Tyglar finns ej.
Vad vill du ha för täcket i inlägg #7 ?
Amor vincit omnia 
#18 100 kr
#9 Sålt.
Okej, jag tar det!! Tar du med det till Skogslotten?
Amor vincit omnia 
#10 Sålt.
#21 Självklart.
#7 Sålt.
Vad ska du ha för täcken i st 95 o 85??
Selhängaren??
#24 Det är många som frågat om täckena så jag PM:ar dig.
Vad vill du ha för sadeln och selupphängaren?
Täcket i inlägg nr 13 är jag intresserad av
Har du #2 kvar? Hur mycket vill du ha för dem? :)
# 26 27 28 Har PM:at er.

Mässingsbettet och det "hela" fleecetäcket i #5 vill jag ha- hur mycket vill du ha?
#30 Mässingbettet är sålt och ev. även fleecefilten, kan säga till om det inte blir affär på den 

#31 -Ok - håller utkik här!
#14 Sålt.
#14 Sålt.
#5 & 17 Sålda.
#13 Sålt.
#15 Sålt.
Kvar finns: 1, 2, 3, 12 & 16.