(S) Musblack kille.
Trollans Bold Baron *2008 säljes till ett seriöst och långvarigt hem. Visad som 3 åring 5*7 . Snäll att hantera och gör ingen stor affär av saker.
Är hingst än men kan kastreras innan köp om så önskas.
Seriöst intresserade hör av sig, säljes INTE till avel,utan som bruksponny.
Finns han kvar:)? Vart finns han?
Han finns kvar..I hälsingland.
Åhh….9 tim härifrån :(
Åhh! Vad kostar han som kastrerad? 
Tjena!
Michelle heter jag, är en 18 årig ungdomskusk som bor i stockholm.
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.
Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.
Ja det extra som en kastration kostar …
…Ja det förstår jag också ;) men det är nog skillnad på kastration där du bor och här iSthlm :)
Tjena!
Michelle heter jag, är en 18 årig ungdomskusk som bor i stockholm.
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.
Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.
Är man seriöst intresserad kan man höra av sig, då får man veta mer.
är han inriden? 

Hur hög är herren?
Han mättes 99/15 som 3åring, kanske växt 1 - 3 cm skulle jag tro..
Han är ledd med barn på ryggen,barbacka, sen har han haft selen på sig och ut o gått med den..
Hmnn,texten ville inte komma med på slutet…Bilden är tagen i Maj, rundare om magen nu…
Nu är han hemkommen och har blivit Valack och tömkörning påbörjad…Pris diskuteras vid bra hem med meningsfull sysselsättning.
Pma el ring vid intresse !
Dålig bild med sandinpackning…