Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 355 ggr
zettan
0

morrn morrn 26 Juni

god morgon

idag är de inget roligt väder. Mulet och de kommer nog snart börja regna igen. Mne ja hoppas ja hinner till jobbet innan regnet kommer.

Idag ska hästarna få vara lediga och vara skitiga. Alla lortar ner sig utom lilla Bastic, Han är renglig av sig lilla gossen =) Hoppas mitt paket på posten har kommit idag. För ja är super sugen på att få paket. Undra om lillgossens pass kan vara på gång me tro?

I kväll ska ja passa min brorson igen. Han har visst varit sjuk så ja hoppas man inte ligger i influensan innan semestern.

ha en bra dag alla

moa
0

Godmorgon!

Här öser regnet ner nu. Jag sitter och väntar på sotaren, surt att behöva gå upp så här tidigt, inte alls vad jag planerat.

Idag ska jag försöka ge mig ut med mina små någon gång under eftermiddagen och kanske rida en liten sväng också.

Sasser
0

Godmorgon!

Snart middag:) Här är det strålande solsken och supervarmt. Kanske att det blir en dag på stranden.. Skulle även ha hunnit måla klart det som saknas på nybygget men det känns som jag inte vill det i den här värmen (fast det är skuggsida). Sen skulle jag ha tagit mig till Borlänge så jag fick slipa sonens nya skridskor, det står ju inte på nu när Sweden Hockey Institute veckan närmar sig. Nog känns det knäppt att behöva krypa in i en ishall nu, men se det tycker jag är kul (sonen med). Jag skulle lungt kunna vara i en ishall året om.:)

Ha en bra dag!

sanne
0

Eva, om ni har sol o värme vill jag komma o hälsa på..

här ska komma 100mm regn..suck. kul o ha semester.. men jag o lillkillen ska snart ut o fortsätta med vårt stallbygge, vi bygger om i det gamla stallet så vi får 3 ponny boxar istället för 2 stora boxar.

Vi har fullt upp inomhus som tur är, tvätten svämmar över o städa behövs ju alltid, men men, Hoppas alla får en bra dag ivarjefall.

Asagard
0

Det ösregnar här idag. Så underbart härligt!!! Wiiiiiie. tack tack tack för MASSOR av regn. :-D

Annars händer inte så jättemycket här idag. Har ingen större lust att gå utanför dörren, så det blir nog till att städa istället. :-/