Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 746 ggr
HannaDolly
0

snabbkoppling

Jag har en bröstsele utan snabbkoppling, kan man köpa sådana snabbkoppling spännen och fästa fast det på min bröstsele?

UG
0

Du kan köpa snabbkopplingar att fästa i svängeln mot draglinorna. Tryggt och säkert!

åsa-charlott
0

Hej Köpte mina från driveout.se Snabb och otroligt bra service, de skickar. Finns olika storlekar, men de kan hjälpa dig (har själv de minsta). Mvh å c

HannaDolly
0

Jag tänkte ha snabbkoppling på däcken, alltså snabbkoppling när jag ska spänna för vagnen :) Funderar på att även sätta på draglinorna till svängeln, låter som en bra idé! :D

PP
0

Det tråkiga med körsidan (till skillnad mot travet) är att det inte finns någon standard för bredd på remmar och storlekar på spännen. Därför måste du nog kolla med försäljare av snabbkopplingar och få mått för att veta att det funkar. Samma sak vad det gäller hur snabbkopplingarna fästs i gjorden (däckelfästet funkar säkerligen).

Men får man vara nyfiken och fråga varför du vill ha snabbkopplingar? Har du en vagn med öglor? Jag har nämligen själv snabbkopplingar på mina Ideal Harnesselar, men har aldrig öppnat dem eftersom jag har släta skaklar som jag bara sticker in i selöglan.

HannaDolly
0

#4 Nej jag satt bara och funerade på om det går! Jag har öglor som jag bara slägger skaklarna i och är nöjd med det, :)