Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 677 ggr
Relo
0

Halloween utställning älmhut

Är det någon mer än jag som inte fått papper om utställningen än?

Är fodervärd på en ponny som jag ska ställa ut , Detta skrevs givetvis i anmälan, samt det är jag som är medlem och anmälde  och betalande anmälan.

Ägaren fick däremot papperna idag men startlista och tider och allt men inte jag som ska ställa ut ?!

Är det alltid såhär?

Hur ska jag kunna ställa ut utan att veta tidet osv?

(ägaren har ingen möjlighet att skicka papperna )

VeronicaP
0

Har inte fått någon info heller , hoppas verkligen det kommer snart så man kan planera för helgen , jag hatar att inte veta i god tid .

Anmälan är ju 1 månad innan så de borde kunna skicka ut info minst 14 dagar innan de är dags att visa tycker jag i alla fall.

Relo
0

ja ja håller med, tyckte det va lustigt att ägaren fått katalogen och inte jag.

jag hatar oxå att få veta saker i sista sekund så måste man stressa med att plannera allt , särkillt för en annan som är helt ny på detta med utställning så vill man ju kunna plannera lite i förväg

cinna
0

Om du talar om vilken utställning det är så kan du säkert få hjälp.

Utställningsansvarig står i proppen, så jag föreslår att du kontaktar den personen om du har några frågor. Glad

VeronicaP
0

Men har de skickat ut katalog då ?

abbe75
0

Om jag inte har fel för mig så skulle din häst vara med i klass 9M och startodningen är så här.

Detta är vad som står i katalogen om tiderna.

Bedömning Start kl. 9,30:

1M (1), 3(1), 4(7), 5M(2), 6(3), 6M(1), 8(6), 8M(3), 9(2), 9M(1), 10(1), 11(8), 11M(1).

Efter klass 11M är det lunch, ca 30 min.

Efter lunch fortsätter bedömningen med klass:

1(4), 2(3), 2M(4), 12(6), 12M(3), 13A(6), 13B(6), 13M(5), 14AM(1), 15(1), 15M(1)

Efter klass 2M blir det en kort paus och då hälsas alla förskräckliga ekipage in i ringen för att tävla om ett fint pris.

OBS!  Tidsförskjutningar kan vid behov ske under dagen, KOM I GOD TID

Räkna mellan 5-10min
(2)=antal hästar i varje klass

**Glöm ej heller att han ska mätas innan han ställs ut då han är mini
**