Utställningar
Hej!
Skogslotten den 4 November var superkul!
Men nu undrar jag när det blir utställningar i kalmar/norrköpings området härnäst? Tycker det verkar va så himla mkt på G på västsidan hela tiden, men känns lite väl långt att åka.
Så alla tips om utställningar mottages varmt :D!
mvh JennieR
Jag vet inte om det är färdigt med utställningarna för nästa år? Men håll utkk, det brukar vara vinterutställningar i Öst's område i februari.
Delad glädje är dubbel glädje :)
Okej! då ser man fram emot kommande säsong då :D!
Kul att gillade utställningen JennyR!
#1 har helt rätt. Vi planerar för en "Alla-hjärtans-dag"-utställning i februari. Mer info kommer i nästa tidning. 

#3. Äsch, ska man behöva vänta så länge? Kan du inte skvallra bara lite redan nu. Domare och plats tex
.
Spännande 
#4 Det brukar vara på Skogslotten så jag skulle misstänka att det är det nästa år också 
Kan dom inte arrangera en utställning i Västervik tycker man.. :o Visst är det inte långt till Norrköping, men skönt å slippa gå upp vid halv 5 :p
#7 Med tanke på att arrangörerna bor runt Norrköping så lär det nog bli där om kring. 
Ja det är väl så det ligger till 
#4 Med tanke på hur lätt jag har för att röra ihop namn, så avstår jag och väntar på att någon annan styrelsemedlem vakan och meddelar domare. Är väl ganska säker på att det blir på Skogslotten i alla fall 
#7 Finns det arrangörer i Västervik så är det klart det går att arrangera en utställning där.
Bara att höra av sig till Östs styrelse om den ska annordnas i dess regi.
I söndags fick vi förfrågningar av intresserade som vill arrangera i Stockholmstrakten under nästa år, så vi hoppas det går vägen med de planerna och att vi får en utställning i de "norra" (
) trakterna också.
Jag hajade till innan jag insåg att det inte var jag som skrivit den här tråden
Blir man virrigare med åldern? 
Jag tycker man borde kunna lösa något i västervik, jag känner ridskolechefen.
Men känns inte som att jag skulle klara av att få ihop en utställning haha :p
#10 Du får gärna hälsa de som är intresserade av att arrangera i Sthlmstrakten att jag gärna är med och hjälper till. :)