Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett23-säljes
Läst 1105 ggr
mizabella
0

Utrustning säljes!

Har massa saker som bara ligger och tar plats som någon annan säkert har bättre användning av :) Kan lämnas på skogslotten imorgon 4/11 så passa på att fynda! Lägg bud!

1. Körhuvudlag från drive out stlk shetland utan skygglappar med separat upphängd nosgrimma. Svart med silverbeslag och "droppe" i pannan, HELT NYTT. Nypris: 400kr. Prisförslag: 300kr.

mizabella
0

2. LILA träns med pullarnosgrimma och pärlpannband från charisma. Begagnat (lite blekt i lädret) men i fint skick. Storlek ponny men passat bra på min standard. Nypris ca 700kr. Prisförslag: 200kr.

mizabella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3. Tävlingstäcke i fleece strlk 95cm (hollänsk storlek 145, så mycket stor i storleken) passar bättre på stor 105cm. Svart med silverpasspoal, svansfläta och bogplatta. HELT NYTT, dock har jag upptäckt att ena spännet till gjorden är skevt men går säkert att rätta till. Väldigt exklusivt täcke! Nypris ca 500kr. Prisförslag: 300kr

mizabella
0

4. Vintertäcke 95cm från börjes. Grönt med gula kryssgjordar. Använt och ej tvättat men helt. Prisförslag: 150kr.

mizabella
0

5. Rosa vojlock med vit passpoal. Nyskick! Prisförslag: 50kr.

mizabella
0

6. Äppelgröna huva (Lena Furberg) strlk shetland, inte mycket använd! Prisförslag: 100kr.

mizabella
0

Kan tänka mig att sälja ALLT till ett PAKETPRIS av 800kr!!

Trine
0

#5 Äppelgröna huvan är jag intresserad av, har du bild? och isf får du skicka med posten..

katarinah
0

Är intresserad av körhuvudlaget från Drive Out. Hur är det i storleken - stort eller litet? Har nämligen en stor shettis. Kanske kan du mäta sidstyckena plus nackremmen?

mizabella
0

#7. Ska försöka hinna fota luvan i veckan, kan kolla upp frakt också.

#8. Kan mäta i veckan så hör jag av mig så fort som möjligt.

Skicka gärna era nummer i PM så kan jag skicka mms/sms.