Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 822 ggr
zelina
0

Shettis sto köpes

Jag söker en shettis, ett sto gärna med stam som ska vara inriden. Hon ska vara snäll att rida, utan olater och gilla när man pysslar med henne.

VeronicaP
0

Har ett sto som är riden mycket, haft en fångattack i år , är röntgad. Du kan pm mig.

Ledin
0

Vart ska den finnas? Vet om några som har flera bra ston.

zelina
0

Den ska finnas i Västra götalands län.

zelina
0

I och för sig kan det gå bra med Halland och Jönköpings län också, beroende på avståndet från där jag bor. Jag bor 6 mil nord öst om Göteborg.

JMax
0

Jag har ett svart sto, betäckt med Äppelbo Findus RS 289. Stam och pass. snäll och go att pyssla med. Pm:a om du vill veta mera.

Mvh Johanna

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

zelina
0

Är jag alldeles knäpp eller? men hur gör man när man Pm:ar någon?

Annette
0

#6. Här kan du läsa om hur iFokus fungerar.

iFokus Skapat: 2006-06-27 18:50:55" rel="noopener noreferrer" target="_blank">Så här fungerar iFokus

När du skickar PM (personligt meddelande) gör du såhär:

• Klicka på personens namn, då kommer du in på den personliga sidan.
  • Välj kontakta i menyn. Du får då fram ett formulär som du skriver in ditt meddelande i. När du är klar klicka på skicka.
Minsanne
0

Jag har ett mkt trevligt svart sto till salu. e Asterix v Dorpzicht - Orion vd Vuurbaak. Född 2000, 1 meter hög. Körd och ngt riden. Kötränad en hel del för instruktör. Mkt trevligt temprament och ett mkt bra avelsvärde. Visad i Holland med flera 2a premier (motsvarar ungefär 38 - 41 p)