god morgon 29 juni
god morgon
Yippie en morgon och iFokus fungerar. Då kommer detta bli en bra dag. Vädret verkar mulet nu men de ser ut som om de ska klarna upp idag. De hoppas ja på i allafall. Får hjälp att fota hästarna idag. Så ja hoppas att solen vill skina lite då.
Ska strax rusa till jobbet, Nu börjar man längta till semesterna. Men men 2 arbetsveckor kvar. Pust,
hoppas ni får en bra dag
God morgon på dig med Zettan. Självklart kommer det bli en underbar dag idag. Kanske inte sol, men det spelar ju ingen roll. Hästarna finns ju kvar och kan fotograferas någon annan dag i värsta fall. Även de vill nog ha lite regn ibland. :-)
Önskar dig en glad och trevlig dag,
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

God Morgon!
Här i Uddevala skiner solen för andra dagen i rad, dessutom blåser det, så förhoppningsvis torkar det upp snabbt nu så vi kan slå hö´t snart …..
Ska strax snöra på mig löpar skorna!!!
Jo, minsann, Ayla (terrier) och jag har bestämt oss för att försöka få upp flåset och kanske tappa nå´´t kilo på vägen…..
Ha en bra dag alla!!

God Norgon!
Det var trögt i morse, så jag flexar lite.
Här väntar vi också på höväder. Det blir ingen ro förrän det är inne.
#3. Du behöver inte tappa några kilo! Akta dig, jogging är farligt, man kan bryta benen ;)
Instämmer med de andra, ha en bra dag!

#4 Jaja, ja vet, särskilt stela tantilanter….Men jag springer ju mjukt på mossan i skogen och förhoppningsvis blir jag lite smidigare med tiden…
Jo du, jag var på "Torpet" häromdan och skulle äntligen uppdatera garderoben lite….Hade gått upp en storlek!!!!
Men vågen visar samma…..börjar visst flyta ut på nå´t vis….

God morgon allihopa! Fick en skön sovmorgon till halv åtta idag. detta är min första semester dag. Nu skall ja njuta ända tills v. 34 då börjar jag att jobba igen. Solen skiner ute men det blåser.

Go morgon !
Inget regn än så länge, har massor o göra i dag. Lovat barnen o baka… sen måste jag fixa lite saker till Milla… Ta han om hästarna.. packa lite kanske… ta hand om ett sto som kommer..mm mm
dagen igår var toppen när vi fick reda på att Paola fölat, glädjen höll i sig ett par timmar ända tills ett betäckningsto skadade sig, och det var verkligen inte kul, slutatde med att jag körde upp stoet till ägaren för jag kände att det ansvaret vill jag inte ha.. sen ska jag ju bort i helgen o då vill jag inte att fredrik ska behöva ta det själv. Hoppas nu att allt ordnar sig, jag håller tummarna…
ha en bra dag allesammans

MOrrn morrn , trodde jag skulle få sova läänge idag men inte fick man det inte *ler*.
#7 Kör försiktigt Sanne *ler* Ha en skön helg nu hos Millan , du kör ju förbi mig på vägen ner ;-) Hoppas också att det blir bra med betäckningsstoet.

#8 hade jag haft tid hade jag svängt in om dig oxå hihi.. men en helg går ju så fort…. hoppas du bestämmer dig för Nossebro…
morrn sol och kanon väder!!
Äsch Veronica vi tar en vända om till dig på söndag eller vad säger du Sanne, så passar vi på att våldgästa Dalsgård också………
Så mysigt i morse när jag kom ner till hagen och såg alla fölisarna, jag har 4 föl i hagen nu och det är såååååå mysigt, nu inväntar vi bara Carmen och sen kan vi sätta oss tillbaka och bara njuta.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#10 Gör ni det men då får Pontus visa er runt *S* för jag är i Kalmar på travtävling den dan , men jag är väl hemma på kvällen , någon gång *ler*

God förmiddag!
Stått i monter för KWS, ett betförädlarföretag, i två dagar då det varit en lantbruksmässa. Har varit intressant och lärorikt samt jättekul att träffa en massa folk. Dels de som man känner och som man inte träffar så ofta, men även en hel del andra och då från ett par olika länder. Dessutom berättade en av besökarna en sak som jag är så otroligt glad över att få höra :-)
Har idag tagit lite ledigt på förmiddagen eftersom vi hade gäster och firade min bror igår och det blev lite sent.

Go morron Go morron!
Här äre det mulet, men inget regn, man kan ju alltíd hoppas på sol. Ska spela minigolf i dag .. Sååå 
Ha det bra.

#5. De gör storlekarna mindre. Samarbetar nog med viktväktarna ;) Så strunta i bantningen.

Godeftermiddag. Hästarna går och myser i hagen, kaninerna är infångade (igen) och så har vi plockat blåbär idag. En rejäl skål fyllde vi, paj bakades och så åt vi dem som de var, förstås. Blåbär är gott!
Ikväll ska jag och Malin rida en sväng om det fina vädret håller i sig.

Goddagens idag ska jag prova sulkyn på Puzzel som jag var och hämtade igår ska bli så kul att kunna köra henne. Vilken sällskaps sjuking denna dam är sen hör hon oss eller ser oss så kommer hon fram till staketet och pratar med oss och hon pratar verkligen för säger man nått svarar hon så kan vi stå ett tag jätte mysigt. Ha en bra dag allihop.