Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1457 ggr
Blue_Ice
0

Shettis almanacka?

Såg på russ iFokus att dom säljer russ almanackor och jag undrade om det finns att få tag på i shettis?

Annette
0

Vi har aldrig haft någon almanacka att sälja. Jag tror att Gotlandsruss iFokus har en fototävling varje månad. Segrarna får sedan pryda varsin månad i almanackan. En kul idé, men en hel del jobb bakom.

VeronicaP
0

Det stämmer . Det är olika kriterier varje månad och det är medlemmarnas egna belder mm som man sen får rösta på varje månad.

Minsanne
9

Vi är i slutskedet av att producera en shettis almanacka och hade en tanke att sälja dom och låta överskottet gå till Barncancerfonden.

En kanonfin julklapp. Vi hade tänkt att trycka upp den i 100 ex först, då dom är ganska dyra. Ungefärligt pris blir 149:- och det gör att 50:- skänks till cancerfonden.

Nån som är intresserad?

Pyttis
0

Jag vill absolut beställa 1 st Anne!Glad

kajsa-kavat
0

Jag vill också gärna beställa en.

VeronicaP
2

De som är roligt på gotlandsrussens sida är ju att de är olika teman och att de är olika hästar i olika utförande, sen att medlemmarna själva röstar fram bild för varje månad. Blir ju lite speciellt och lite roligare att ha en almenacka tycker jag i alla fall.

Vore kanske något för shetlands iFokus och tänka på :D

steilinger
0

jag vill med ha en almenacka

Minsanne
0

Åh, härligt … ska lägga beställningen idag

Minsanne
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Beställningen är lagd och dom blir klara om ca 7 arbetsdagar.
Vi lägger också en slant på varje såld kalender till Barncancerfonden, vilket gör att vi säljer kalendrarna för endast 89:- + porto

Passa på och beställ en julklapp som även kommer allas vår framtid … barnen … tillgodo.

Bilden är ett exempel på bild i kalendern

PP
1

Jag skulle gärna vilja veta storlek samt hur själva almanacksdelen är utformad (plats för anteckningar varje dag?)… Men jag är självklart intresserad! ;-)

Snaedis
0

# 3 Jag är oxå intresserad av att beställa en almenacka Glad Finns det möjlighet att se hur de ser ut ?

Minsanne
0

#10 Almenackan är bestående av 12 sidor, alltså en för varje månad. Storleken är 28 x 22 cm ihopvikt och dubbla storleken uppfälld.

Minsanne
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

WOW …. 60 stycken sålda redan = 3000:- till barncancerfonden Glad

Jag har redan beställt 100 till. Passa på och gör en god gärning och få en fin kalender på köpet.

Bilden är från en av månaderna i kalendern

AnnaFagerell
2

#13 hur vet man när man köper att det går till barncancerfonden? Står detta på almenackan?

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Minsanne
6

Dels står det på almanackan, dels kommer ett "konto" öppnas på barncancerfonden, så kan var och en se hur mycket det går in.

På så vis behöver ingen fundera eller tro att dom hamnar i fel ficka.

Det är vi som gjort almanackan, står för bilder och layout.
Det är vi som förhandlat fram ett schysst pris på en almanacka som normalt kostar ca 159:- ute i affären.

Tror du att det blir något över till oss när vi förhandlat ner den så vi kan ta endast 89:- och att 50:- av det går till cancerfonden?
Det är till o med så att vi skjuter till pengar på varje almanacka.

Hoppas det var svar nog på dina frågor, och nu har jag en fråga till dig.

Hur många vill du beställa?  Flört

AnnaFagerell
0

#15 Undrade bara om det skulle stå på dem tryckt för då kan det vara en fin present där de också ser att den "gör nytta"… Tyvärr, vill inte beställa och det är pga trycket på bilderna.. Jag gör egen varje år så jag vet att dom kostar mer än så men det blir billigare om man gör många. Jag brukar dock bara göra upp till 4 stycken så det är ganska dyrt då. Fin är nog din men som sagt, jag vill inte ha tryck på bilderna

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Minsanne
0

Givetvis är det inget tryck/text på någon av bilderna.
Jag råkade sätta in fel bild. Alla bilderna är "rena"

Blue_Ice
0

Skulle absolut vilja beställa! Hur betalar jag osv? :-)

Minsanne
0

Tack … dom beräknas vara färdiga början av nästa vecka.
Skicka mig ett meddelande med ditt namn och adress, så meddelar jag dig när jag vet vad portot går till.