Häst rullar
Min hingst rullar ALLTID när han får sin gröna hink med mat. Han hade ett uppehåll när han inte fick krafft och då rulla han inte men nu när han får sin gröna hink med mat så rullar han! Nån mer som vart med om de eller är de bara min som är lite kocko?
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Jag har oxå en som absolut ska rulla på burken/hinken hon får kraftfoder i.
Och hur lätt är det att rulla på en hink.. den åker såklart undan och oftast åker kraftfodret ut. Jag har många gånger funderat om hon är riktigt funtad! 
#1 Haha nej de är ju lite svårt att rulla PÅ burken! Min rullar med huvudet i burken, ställer sig, äter, rullar och så fortsätter han! Haha
#2 Haha va söt! Han ser ut som min Ture (Turok)!
Va skönt att veta att det inte bara är min som är lite pantad!
Sajtvärd på degus.ifokus
det är en video men jag lyckades inte lägga upp den rörlig ??? men han rullar åxo med burken kvar på huvudet , knasboll !! 
Haha va skönt att de finns fler knasbollar! Vart lite orolig i början;)
Sajtvärd på degus.ifokus
Precis så där gör min ena ponny också. Vad skönt att höra att det är flera. Min äter upp maten och sen stoppar han huvudet i hinken och rullar.
#6 haha visst är de skönt att veta att de finns fler?:)
Sajtvärd på degus.ifokus
Min fölunge rullar också på och med hinken när han får kraftfoder. Får han i fast krubba står han o skrapar med frambenen i stället. Ser både gulligt o knasigt ut när de lägger sig på hinken.
#7 Ja man funderade ett tag om det var dax för hästpsykologen om det hade funnits!!!;-)
Är väldigt lättad! I början trodde ja han hade ont eller så men han gjorde de ju alltid och nästan aldrig annars.. Skönt att inte vara ensam;) #9 haha ja!
Sajtvärd på degus.ifokus

Skrattar bara av tanken av hur det kan se ut med era shettisar XD
Varmblodstoet här försöker lyfta båda frambenen samtidigt när hon kör ner huvudet i hinken och äter. Hon ser ganska lustig ut när hon böjer på frambenen och varav de mest är i luften….
Haha kan tänka mig hur de ser ut! Ja ska försöka fixa en bra video;)
Sajtvärd på degus.ifokus