Diplomsto säljes
Ett jättefint diplomsto efter Kölnäs Camillo är nu till salu. Morfar heter Äppelbo findus. Hon är precis betäckt med Fredrik RS 277. Skicka Pm till mej för mer info. Eller titta på min hemsida under ston http://home.swipnet.se/annas_ponnys/
Det var en som ringde och frågade om jag hade något sto 103-106 cm som hon skulle ha till avel och lite körning (kan köra in själv). Hanteras av vuxen… Hur stor är Ylva? Tyvärr går inte någon av mina pållar in i den mankhöjden.
Står att hon är 103 i stamboken.
Skulle gärna ta henne om jag inte hade hingst här hemma.
#1 hon är större än 103 tycker jag det känns som. Nog växt någon cm till. Mkt snäll, borde vara lätt köra in. Är inriden redan.
Hon är verkligen sååå fin! Camillo är en så underbar hingst och han ger så fina avkommor. Synd bara att ingen tycks fatta det. :-(
Puttar upp. Ingen intresserad av ett fint avelssto eller an bra ridponny? Hon är fullt inriden och rids av små barn utan ledare
Puttar en gång innan hon eventuellt åker till Finland. Ingen i Sverige som vill ha en fin ponny så hon slipper åka långt? Hon är troligen inte dräktig
Puttar upp igen. Hon är inte dräktig men säljes ändå förmånligt till någon som vill ha en fin ponny

så fin hon är. vilken dröm det hade varit. liknar min grannes shettissto lite.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Hon är jättefin och är en fantastisk ridponny och kommer att lämna jättefina föl tror jag
SÅLD!