Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 1779 ggr
zettan
0

måste bara visa :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hihi ja ja ja vet man ska inte skämma bort dom men ja var tvungen att testa hur lillkillen såg ut i täckeSkrattande Ponny ländtäcke de passar perfekt Skrattande. kolla själva.

Pheobe
0

Mja, perfekt vet jag inte men det såg kul ut. Prova hundtäckena dom har på Överskottsbolaget. Säljs i strl 55 =)

sara-ek
0

jag tckte att det var en skoj ideeFlört Så himmla sööt alltsåSkrattande

zettan
0

kan ju inte ha hubdtäcke på han ju Skrattande men har funderat på att köpa de på jobbet. Ja tycker han var söt med mulle täcke hihi

Annette
0

Jag har kollat på de täckena fast i vanlig modell. De finns väl inte i 95 cm?

Hanna-D
0

#3 Hundtäcken sitter kanonbra på shettisföl. När vi fick en prematur fölunge för ett par år sedan införskaffades ett sådant, passade perfekt!

[Anna-N]
0

Använder också hundtäcke på fölungarna om det behövs. Köpt mina i Börjes. Fodrade med fleece- jättesköna!

Hanna-D
0

#6 Vi har likadant täcke Glad Tycker också att de var himla bra, inga spännen som de kan fastna eller göra illa sig på.

ThiffannyJ
0

#6 Verfekt passning! Vilken stl är det i?

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Zigge-3
0

guud vad sött och praktiskt det ser ut! Undrar med vilken storlek ni har till fölen?

zettan
0

#4 ne tyvärr så finns de inte i mindre stl än 105. Har påpekat detta till inköp men de säger att ingen köper dom små stl. Så om alla på forumet tar och mejlar inköp på hööks kanske de händer ngt Skrattande

stallostby
0

jag som hade tänkt köpa ett sådant, passar inte de till shettisar? det tog jag förgivet.

Annette
0

#11. Det beror på hur stora dina ponnyer är. Jag köper stl 95 till mina, de är under metern i mankhöjd. Köper jag 105 blir det alldeles för stort i halsen och även väldigt långt i bak.

Men om man är sykunnig kan man ju fixa till det själv, om man vill. Själv är jag för lat för det ;)

zettan
0

ja har ju min lilla Zettan som har 105 så ja har tur Skrattande Men lilla Rosa måste ha 95 Räcka ut tungan

[Anna-N]
0

#6. Stl 80 cm är det. Något långt i ryggen men fölis på bilden var heller inte så stor. Finns från 30 cm och kostade runt 100 :-.

Det är bara kardborreknäppning så det är lätt att ta på o av och precis som Hanna skriver - inga farliga spännen o dylikt.

Kummin
0

Åååh , Söötnööt Oskyldig

Ponyvon
0

Ruben fikk låne Dagfinn (hund) sitt regndekken.. det var litt rart å ha en hund i hus som er større enn ponnien som må stå i stall…Förvånad

Ledin
0

vilken bra ide hundtäcke. Så söta dom va dom små fölisarna

Kummin
0

#16 : Guud vilken söt bild Oskyldig

PP
0

Tips!

Var på ÖB igår och de hade hundtäcken modell regn med fleecefoder och kardborreknäppning i bröst och runt mage. Största storleken jag hittade var 55 cm. Tyckte de såg jättefina ut och fick verkligen bita ihop för att inte köpa något (här planeras ju inga fler föl inom överskådlig framtid)… 69 kr kostade de.