Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 452 ggr
sonja
0

Jobbigt med gamla trådar.

Nu läste jag om katalogen till hingstpremieringen och började fundera på om deltagarna verkligen stämde, tills jag insåg att det var en tråd från förra året som "väckts till liv" av en ny fråga.

Kunde inte såna frågor få en egen tråd, så att man lättare kan hålla reda på vad som är nytt?

Gamla trådar kan vara bra att ta fram om de blir aktuella, men så var ju inte fallet här, och inte i flera andra liknande fall. ¨

Har även funderat på om man borde låsa gamla trådar och om man skulle ha ett maxantal inlägg per medlem och dag???? Det är ju inte upp till mig som tur är ;-)

PoK/Sonja

Milla
0

kan hålla med dig om att det är irriterande när gamla trådar lyftes upp utan någon som helst anledning, kan absolut vara dax att kanske börja låsa äldre trådar, vad säger ni andra??

det där med att ha maxantal inlägg per medlem och dag vill inte jag ha, vad ska jag då göra när jag har skrivit mina inlägg???Förvånad

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Cattis
0

När vi skapar artiklar med kataloger och resultat försöker vi alltid att få med datum och årtal i rubriken. Samma sak med föllistorna och godmorgontrådarna, men ibland missar folk det och då är trådarna lätta att blanda ihop.

Maxantal inlägg per dag låter trist :-)

De flesta gamla tådar åker ner i listorna och kommer inte upp förrän ngn puttar upp dem eller skriver i dem efter ett år typ. det är som tur är ganska få som gör så.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Absolut inget maxantal på inlägg! Jag tror egentligen inte det finns något behov av att låsa gamla trådar, det är inte så många som orkar gräva sig så långt tillbaka i tiden och leta reda på dem.

Charlotte-J
0

#3 Nej, det är väl bara typ 1 ;-))

Amor vincit omnia Kyss

sonja
0

#4 förstår inte vad du menar …..Oskyldig

Ove-D
0

Har även funderat på om man borde låsa gamla trådar och om man skulle ha ett maxantal inlägg per medlem och dag????

JA! Det röstar jag FÖR! Flört

Cattis
0

#6 Det är inte öppet för röstning i den frågan.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ove-D
0

#7 Var är humorn? (såg du inte min smily?) Har du OCKSÅ PMS? Flört

Annette
0

#8. Kacka, nu har du gått över gränsen! Man kan inte vara hur otrevlig som helst bara för man sätter dit en smily efteråt!

Om du själv har sådana PMS-problem som du själv säger råder jag dig till att ta en paus från skrivandet här till de har gått över.

VeronicaP
0

hm tycker inte man kan skylla allt på PMS det är sådant som gör att killar idiot förklarar tjejer hm…

Om jag nu skulle lida av PMS så hade jag inte skyllt på det i allfall för det är lågt att göra det som kvinna tycker jag mycket kan man skylla på men inte det och skulle jag nu lida väldigt mycket av det så får jag väl se till att hålla mig väck från folk när den tiden kommer.

sonja
0

#10 när sen MÄN skyller på PMS, då har det gått för långt med jämställdheten. ;-)

Får hoppas att inte poliser, poitiker, läkare, sköterskor mfl skyller på PMS, när det gör fel.

Nu ska jag gå o slå ner någon, och sedan kanske tröstäta lite.