Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 832 ggr
Milla
0

gonatt 30 juni

nu tackar jag för mig. ska lägga huvudet på kudden och dra täcket över mig och soooooooooooooova, är trött och nöjd med dagen.

sov gott alla vänner.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

AusaBausa
0

ska göra det samma…go natt allihop!

JMax
0

Jag är jättetrött men kan inte sova…Kanske bäst att göra ett försök att prata med kudden i varje fall.

Nattinuffsan, ses i morrn!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Cattis
0

Kul för er, själv skall jag strax till stallet för att fölvaka ett inackorderingssto. :-(

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Jag har blivit kvällspigg på gamla dagar. Inte alls bra egentligen, men det är ju så trevligt att sitta här :)

Milla
0

jag ska tänka på dig i mina drömmar cattis, hoppas det går bra för stoet,

nu går jag på allvar, natti natti

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

Natti natti jag borde sovit för länge sen ska ju upp vid kvart i 6 hm ska ju köra till Kalmar och tävla i morrn med dottern *ler*

Kris_J
0

Oj, vilken lång dag detta blev. Har varit och lämnat två ston till betäckning hos två olika hingstar. Utflykten var inte särskilt lång, men dagen blev desto längre. Hos första hingsten började det ryka ur motorn på min bil. Inte så bra för jag skulle ju åka vidare. Men den snälla människan lånade ut sin bil för att jag skulle koma vidare. Tusen tack, hjälten i de tystaGlad Några timmar senare var jag tillbaka och min bil var ompysslad. Jag kom nästan ända hem sen dog den mitt på motorvägen… blä! Hur jobbigt var inte det och kallt. Men sambon och svågern och två rara poliser löste min hopplösa situation. Härlig att vara hemma igen helskinnad efter dagen motgångar. Men dagen var ju trevlig också, jag fick sett en massa fina ponnyer och träffat deras trevliga ägare.

Hade siktat på en skåne utflykt idag men damernas  placeringar fick gå före, hoppas alla hade trevligt vid jubileet.

Veritas odium paretFörvånad